Gå til innhold

Sniktitt: Sony Xperia S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg ser baksiden av den telefonen så mister jeg all tro på at det kameraet faktisk har en bra bildebrikke eller linse. og da har megapixlene irrellevante.

Når skal det komme en telefon som faktisk kan konkurere med Nokia N8 sitt kamera? Kameraet på N8 er uten sidestykke, men OS'et er en av de dårligste på markedet.

Endret av Go1den3ye
Lenke til kommentar

Liker dårlig at produsenter prøver å få meg til å kjøpe alt fra dem. Jeg vil kjøpe den mobilen og tven jeg har lyst på, og ikke bare fordi den er fra samme produsent som mine andre dingser. Fordelen er uovertruffen kompatibelitet, men bakdelen er at du blir låst inne i produsentens univers som det er dyrt å "bryte ut av". Dette er en taktikk Apple har drevet med i mange år nå, og man ser at dette er en vellykket strategi sett fra Apple sin side. Jeg tror derimot det er mindre gunstig for oss forbrukere. Det kan føre til dyrere produkter, og proprietære løsninger.

 

Ellers så ser dette ut som en flott mobil :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke disse Bravia skjermene, en kompis har Xperia Arc S, og den hadde ganske så trøtte farger kontra min S2, dog kommer nok Xperia S med høyere oppløsning.

 

Trøtte farger? Det er jo S2 som har helt feil farger og en helt blå skjerm. Ta et hvilket som helst bilde, skru opp lysstyrken til maks og sammenlign S2 med eks Arc S, og du vil se at blåtonen er alt for høy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

slik utviklingen har vært de siste årene så går det jo mot en integrasjon på tvers av teknologi fra de forskjellige leverandørene. En kan jo for eksempel bruke en telefon for å skifte kanal på TV'n. DLNA vil jo gjøre ting litt sømløst på tvers av produsentene også.

 

Var det ikke Sony som utviklet ideen med DLNA?

Lenke til kommentar

Akkurat det som er mitt poeng. Virker som de her åpner opp for en mer lukket løsning. Håper ikke de beveger seg i "feil" retning, men heller videreutvikler dlna. Når det er sagt, hvor interresant er det egentlig å få tilgang på Sony sitt musikkbibliotek? Skal en slik løsning være vellykket, så må man ha tilgang på all musikk fra forskjellige leverandører på samme sted. Jeg gidder ikke å bytte mellom fler forskjellige løsninger for å høre på forskjellig musikk. Da blir det heller Spotify hvor "alt" er samlet for min del.

Lenke til kommentar

Akkurat det som er mitt poeng. Virker som de her åpner opp for en mer lukket løsning. Håper ikke de beveger seg i "feil" retning, men heller videreutvikler dlna. Når det er sagt, hvor interresant er det egentlig å få tilgang på Sony sitt musikkbibliotek? Skal en slik løsning være vellykket, så må man ha tilgang på all musikk fra forskjellige leverandører på samme sted. Jeg gidder ikke å bytte mellom fler forskjellige løsninger for å høre på forskjellig musikk. Da blir det heller Spotify hvor "alt" er samlet for min del.

 

Men det har du jo muligheten til! Valgmuligheter er jo bare vel og bra :) Man må krabbe før man kan gå vet du ;)

Lenke til kommentar

Når jeg ser baksiden av den telefonen så mister jeg all tro på at det kameraet faktisk har en bra bildebrikke eller linse. og da har megapixlene irrellevante.

Når skal det komme en telefon som faktisk kan konkurere med Nokia N8 sitt kamera? Kameraet på N8 er uten sidestykke, men OS'et er en av de dårligste på markedet.

 

Enig, ser meget tvilsomt ut med den mini-linsen denne har, ser ut som den ikke har blitz heller, kun LED, det er langt fra det samme :mad:

Enig i att N8 har ett supert kamera, definitivt det beste som er :thumbup: Helt utrolig hvor sent denne utviklingen på kamera går hos mobilprodusenter, N8 er nesten 1,5 år gammel nå og fremdeles ingen som matcher den, priceless :tease:

Tipper det kommer en mobil som slår N8 om noen måneder, og da slipper Nokia råskinnet 803, og så er det på an igjen, hehe... Vet iallfall den er planlagt med optisk zoom, Nokia blir nok først ute med det og....

 

Hvorfor syns du OSèt er dårlig forresten ?? Belle eller Anna du bruker ?

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...