Gå til innhold

De mest populære Xbox 360-spillene i 2011 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Det  fine med konsoller er at de er billige, kan kobles på stortven og at det omtrent ikke finnes noen hackere som kan ødelegge FPS opplevelsen din. 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Er det rart Xbox har status som "dude-bro"-konsollen?

Eh. Det er en del år siden Xbox satt alene på den "tronen". Listen hadde sett nesten identisk ut om Sony hadde lagt ut en liste over de mest populære PS3-spillene.

 

Selv vil jeg argumentere for at ingen av konsollene fortjener et slikt stempel basert på de mest populære spillene. Det er spillutvalget som er viktigst, og basert på det synes jeg ikke at noen av konsollene kan kalles "dude-bro"-konsoller.

Lenke til kommentar

Flott å se x360 som den messt mature konsollen :thumbup:

Ikke alle som er gira på Lbp og mario :!:

Hvordan kan du si det når vi kun har tilgang til listen for de mest populære 360-spillene? Du vet jo ikke hvordan de andre listene ser ut.

 

Jeg tror for øvrig ikke at populariteten til en drøss med skytespill er nok til å avgjøre om en konsoll er "mature" eller ikke. En trenger mer enn høye aldersgrenser for å kunne si noe sånt.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Flott å se x360 som den messt mature konsollen :thumbup:

Ikke alle som er gira på Lbp og mario :!:

Hvordan kan du si det når vi kun har tilgang til listen for de mest populære 360-spillene? Du vet jo ikke hvordan de andre listene ser ut.

 

Jeg tror for øvrig ikke at populariteten til en drøss med skytespill er nok til å avgjøre om en konsoll er "mature" eller ikke. En trenger mer enn høye aldersgrenser for å kunne si noe sånt.

 

Regel #1 om Diskusjon.no: Aldri ta Samco seriøst. På det aller beste er han høyst uinformert om ethvert tema han "diskuterer" med sine :!: -smileys.

 

Bare les den setningen han skrev. Hos enhver annen person ville det sitatet "Xbox er mest mature", vært 100% sarkastisk ment, men han mener det seriøst. Derfor bør ikke du ta han seriøst. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...