Gå til innhold

Disse spillene gleder vi oss til i 2012 (Mac, PC, PS3, Wii, WiiU, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillene jeg gleder meg til.

 

(5)Dragon Quest

 

(4)Alle Blizzard spillene

 

(3)Grand Theft Auto V

 

(2)The Last Guardian

 

(1)Guild Wars 2

 

Grunner til og spille Guild Wars 2

 

#: Ingen måneds betaling

 

#: Ingen (Holy Trinity), man slipper og vente 2 timer på en Healer eller Tank før man går i inctance,

 

#: Man kan velge vanskelighets grad, Du kan gå tilbake til gamle plasser og skru opp vanskelighets graden og, Hvordan dette vil fungere er jeg ikke helt sikker på,

 

#: Ingen auto atack, visst noen angriper kan du hoppe vekk teleportere eller beskytte deg med skjold , Wow Rift og Swtor Har auto atack som gjør slåssingen litt kjedelig noen ganger,

 

#: Pvp har så mange forskjellige typer ting og velge mellom, fra Arena type hvor armor og våpen ikke teller, den som er best vinner,

World pvp, Vanlig pvp , masse annet

 

#: Musikken er laget av Jeremy Soul (Skyrim) (Morrawind)

 

#: Det kommer til og kickass

 

For mere info sjekk Youtube ;)

Lenke til kommentar

Jeg har knapt noe forhold til Gothic-serien, og blir akkurat like skuffa hver gang jeg prøver å komme inn i den.

 

Fint å se at flere har det slik.

 

Ser at man ser frem til WoW ekspansjon. Ingen som ser frem til TESV dlc?

 

Også når ser man for seg DA3?

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

#: Pvp har så mange forskjellige typer ting og velge mellom, fra Arena type hvor armor og våpen ikke teller, den som er best vinner,

World pvp, Vanlig pvp , masse annet

 

Ser man for seg noe Guild vs Guild, Sieging, Battlegrounds, persistente verdensendringer etc?

 

#: Musikken er laget av Jeremy Soul (Skyrim) (Morrawind)

Sikker vinner ja.

Lenke til kommentar
Jeg har knapt noe forhold til Gothic-serien, og blir akkurat like skuffa hver gang jeg prøver å komme inn i den.
Fint å se at flere har det slik.Ser at man ser frem til WoW ekspansjon. Ingen som ser frem til TESIV dlc?Også når ser man for seg DA3?

 

Tror nok ikke at det kommer noen flere TES IV DLC'er, men jeg gleder meg i hvertfall til TES V DLC.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Borderlands er ikke postapokalyptisk, det er pre samfunn.

 

Ingen katastrofe har skjedd på Pandora, det har bare ikke skjedd så mye positivt eter at super-selskapene (Dahl, Atlas) kom dit på grunn av naturressursene.

 

Borderlands 2 er det jeg gleder meg desidert mest til i år, jeg spiller enda Borderlands nå og da.

 

Mass Effect 3 blir mest et pliktløp, etter Mass Effect 2 har jeg vel egentlig mista troen på den spillbare siden av den serien som holdes oppe av et kjempespennende univers og noen gode karakterer jeg gjerne vil oppleve mer med.

Lenke til kommentar
#: Pvp har så mange forskjellige typer ting og velge mellom, fra Arena type hvor armor og våpen ikke teller, den som er best vinner, World pvp, Vanlig pvp , masse annet
Ser man for seg noe Guild vs Guild, Sieging, Battlegrounds, persistente verdensendringer etc?
#: Musikken er laget av Jeremy Soul (Skyrim) (Morrawind)
Sikker vinner ja.

 

seige blir vel litt å ta i...

blir ikke på samme linje som L2 for å si det sånn, sjekka her:

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

 

 

#: Ingen auto atack, visst noen angriper kan du hoppe vekk teleportere eller beskytte deg med skjold , Wow Rift og Swtor Har auto atack som gjør slåssingen litt kjedelig noen ganger,

 

Dette har jeg aldri skjønt.

Hva er forskjellen?

I WoW, Rift, SWTOR hopper melee- klasser frem og tilbake, sidelengs, bakover for å unngå å bli truffet av fienden (slik at man havner bak fienden eller utenfor rekkevidde). Noen klasser har abilities som block, teleport eller lignende.

Det blir jo det samme om man ikke har autoattack. Man spammer 1,2,3 og 4 uansett. Og virrer frem og tilbake som et ekorn på speed for å unngå å bli truffet.

 

Jeg har ikke testa GW, så mitt utsagn er mer generelt basert. På ymse asiatiske MMO's samt AoC som bruker manual attacks.

 

 

Edit:

Ellers er det rimelig få av nevnte spill jeg ser frem til. Jeg føler måten bransjen behandler spillerne på i senere år kveler spillegleden sakte og sikkert.

Torchlight 2, Darksiders 2, kanskje Dishonored, kasnke Metro (hvis det er hakket mindre skranglete enn forrige).

 

Det er mange på lista som bryr meg midt på leggen (bl.a. ME3, FF13-2, The last of us, Borderlands2).

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...