Gå til innhold

Snør det, vekker den deg tidligere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Hadde vært enda nyttigere med en app som hadde full oversikt over (kollektiv)trafikken.

 

Når snø eller regn treffer urbane strøk er det ikke været i seg selv som forsinker de reisende, men alle de andre reisende i kombinasjon med redusert framkommelighet. Ekstratiden du trenger er jo tilnærmet umulig å beregne, noe som gjør is-skrape tid til en dråpe i havet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Det er jo ikke verre enn å sjekke yr/storm før en legger seg, og stille vekkerklokka etter de.

Hallo, manuelt !!??!

 

Nå må du gi deg, alt er da sååå mye lettere/bedre når det heter "App" !

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Klokkeradioen min støtter desverre ikke App'er, så den må stilles inn allikevel.

Meh.. så umoderne.

 

Jeg går ut fra at du fikk med deg at dette (og mitt forrige innlegg) er ironisk ment. Disse app greiene har blitt noe hysteriske, det virker ikke som folk finner det naturlig å bruke de små grå lenger. Det er nesten så jeg går rundt å venter på at noen snart pisser i buksa fordi vannlatings app'en deres ikke fungerte som den skulle.

En helt ny kategori av håpløse unnskyldninger har oppstått etter introduksjonen av iPhone.

Lenke til kommentar

Meh.. så umoderne.

Jeg er så gammel at jeg har gått ut på dato :D Så det passer å være umoderne ...

 

Jeg går ut fra at du fikk med deg at dette (og mitt forrige innlegg) er ironisk ment.

Skjønte det ;)

 

Bruker jo telefonen som vekkerklokke når jeg er ute å reiser; men har ikke giddet å laste ned en mer fancy alarm-app. Så denne er nok ikke aktuell.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...