Gå til innhold

Sånn blir kopisperren i Mass Effect 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kopibeskyttelsen her er egentlig at du ikke kan spille på LAN.

Dette vil jeg tro er den mest fornuftige løsningen. På den ene siden er det trist for de som ikke har raskt internett, og det kommer nok en god del klager på det, men på den andre siden er det jo like trist for de som ikke har bra nok PC til å spille Battlefield 3.

 

Kanskje på tide å ta med internettforbindelse som systemkrav, med "Minimum: Internet connection, Reccomended: 10 Mbps (1MB/s)"

 

(Eller er det allerede standard? Har ikke sett på systemkrav på lang tid nå :p)

Lenke til kommentar

Mass Effect 3 er nok det spillet jeg gleder meg mest til i 2012!

MEN jeg ble litt skeptisk til nyheten om at de har presset alt innholdet på en dvd-plate... Jeg skjønner at de klarer det på ps3 for der bruker man bluray som har større lagringskapasitet, men på xbox 360:/

På xbox bruker man jo dvd, og da er ikke lagringskapasiteten like stor...

Håper for all del at de ikke har laget et kort spill (historiemessig), som dessverre har blitt mer og mer standardisert de siste årene. Jeg vet at det krever mer av utviklere i dag å utvikle spill, men vær så snill Bioware... Gi meg et spill som tar lang lang tid å fullføre, og som jeg kan kose meg med:)

Lenke til kommentar

Imponerende at de har klart å skvise det inn på en enkelt dvd. Men håper MS går vekk fra dvd-plater til neste generasjon.

 

Neste generasjon som f.eks USB minne, internet nedlasting osv... for optiske enheter som DVD og til og med blu-ray er utdaterte i dagens distribusjon.

 

At alle spill vil kunne lastes ned tviler jeg ikke på. Men at de kutter det fysiske medie fullstendig er jeg mer tvilende til. Det skjer nok, men ikke så kjapt som neste generasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...