Gå til innhold

Hils på Rainbow Six: Patriots


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker heller ikke den retningen Rainbow Six tok etter Raven Shield.

For meg er fortsatt Raven Shield et av de beste taktiske FPS noen sinne. Jeg ville veldig gjerne like Vegas og Vegas2, men jeg skjønner jo at de er myntet på et meget bredere publikum. Bra det fortsatt er nok spillere på RvS til å fylle servere. :)

Lenke til kommentar

Jeg prøvde ikke RS: Vegas før ganske nylig og har ikke prøvd Vegas 2 ennå, men faktisk ble det en positiv opplevelse for meg. Dvs det var ikke det mølet jeg fryktet, men bare på en "feil" måte. Omtrent som Xcom sannsynligvis kommer til å bli.

 

Men New York? Igjen? Har bare vært der en gang i virkeligheten, men har vært drittlei byen i mange år allerede. USA har andre byer. New York er ikke engang hovedstaden deres, så hvorfor alt dette fokuset på en enkelt by i "nesten samtlige" av spill som foregår der borte?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Håper for all del dette går tilbake til røttene på ordentlig, og ikke bare noe drittprat fra Ubisoft, og som senere viser seg at de fortsatt kjører på med regenererende HP, third-person cover, ammokasser plassert rundt hvert hjørne etc.. Og få tilbake planleggingen!

 

Er utrolig skeptisk, har ikke vært ett godt Rainbow Six spill siden Raven Shield.

Lenke til kommentar

Tror mitt drømmespill hade vært en god blanding av Swat 4 og rainbow six raven shield, med Third person Cover og customising.

 

3.person cover er bare ødeleggende, du får en røff oversikt over hvor du kan forvente finder på kartet under planleggingen, og som navnet tilsier må du planlegge ditt angrip så du ikke taper folk, ikke bare se rundt hjørnet uten å bli oppdaget for å enkelt ta ut hva enn som er der.

 

Desverre må de de gjøre skytedelen mindre "moderne"(tenk skytespill rundt år 2000) for at planleggingsdelen skal være verdt noe som helst...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...