Gå til innhold

World of Warcraft får årsabonnement (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lær av lotro, tilby livstidsabo :) Sikkert ikke lurt for WoW da de etter en viss tid hadde mest sannsynligt sluttet å tjene penger da alle hadde kjøpt seg det ^^

 

Hadde eg kunne kjøpt det i 2005, så hadde eg nok spart ein del - men det ser jo ut til å vere ein generell trend at spel med lifetime sub døyr eller går f2p.

Lenke til kommentar

Har spillt WoW i 6 år, men nå er det nok. Cataclysm har ødelagt morroa, og Kinatåken kommer ikke til å fikse det faktum... dessuten er det nå 54 dager til SWTOR kommer ut, som for min del sansyneligvis vil ta over tronen som min MMO of choice i flere år fremover. Så for meg blir heller ikke dette med gratis Diablo 3 noe som lønner seg når jeg er fast bestemt på å spille SWTOR, og ikke WoW.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Blizzard er ikke redd for noe MMO de bare prøver og få mere penger ut av de (((((((Stakkars visa-kort til "pappa" for spillere under 18år. Alle under 18år bør holdes unna langvarige forpliktelser som dette. Da de fleste er uten inntekt)))) Kan ikke sies bedre,

 

 

Og til de som trur at Star Wars remake av WOW og Aion vil ta over WOW tar veldig feil, dette spillet er helt likt Rift som hermer etter WOW og er helt likt WOW .

 

Hehe så mange WOW ord i mange setninger

 

 

Anyways get real people, visst du hater wow ikke gå rundt og si at hver mmo vil drepe WOW, Dere taper bare,

 

Om spillet er bra er opp til dere og bestemme, Men jeg holder meg til Aion, fordi det er det eneste som minner meg om gammle FF og Til de som venter på at WOW skal dø, HAHAAHAH Det skal noe veldig nytt og ferskt med bra grafikk og mye LORE og den magiske tingen som gjør at du MÅ spille enda du er dødsyk , som første gangen jeg fikk spille wow alene jeg var syk som faen men jeg spillte hele kvelden til jeg besvimte av lite vann og måtte gi meg,,, SWOTR Vil ikke gi meg det samme suget

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

WoW er barnas intreden tol MMO-verdenen , helt greit :) Da begynner de med voksnere spill senere , like greit å få de hekta på MMOs :)

Om du er litt ordentlig og er heldig med server så finnes det ofte opptil flere gode, sosiale guilds hvor medlemmen ofte er 20år+. Du kan godt mene at WoW er mer noobsentrert, men det betyr ikke at det er kun aktuelt for barn. For de aller fleste er det sosiale aspektet mye viktigere enn content.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enig med deg, Occi, jeg har spilt wow nå i godt over 6 år, og gameplayet er lite av grunnen til det. Greia med wow er at du blir så godt kjent med folk du spiller med, etter mine erfaringer (spørs selfølgelig hvordan man spiller), i motsetning til de fleste andre mmo spill og lignende der ute.

Lenke til kommentar

Enig med deg, Occi, jeg har spilt wow nå i godt over 6 år, og gameplayet er lite av grunnen til det. Greia med wow er at du blir så godt kjent med folk du spiller med, etter mine erfaringer (spørs selfølgelig hvordan man spiller), i motsetning til de fleste andre mmo spill og lignende der ute.

Skal prøve og ikke spamme, men jeg husket når jeg spillte wow for 1 år siden at jeg ble fortalt og holde meg unna en server, vel etter at en kompis av meg bynte på den så måtte jeg selvfølgelig ta server transfer og etter min store overaskelse ville du ikke tru det..

 

Jeg møtte på barnslige 13 - 8 åringer hele tiden, jeg ble bedt om og Fuck my mom , jeg var noob jeg var retard, alt mulig man kan finne i ordboken for bannings ord, det var helt forferdelig, Siste gangen jeg spillte WOW

 

SÅ ja det finnes noen servere med ordentlige folk, men hold dere unna Grim batol og andre Populere servere, Jo mere populer de er jo mere Fucktards er det i de... eller noe sånt, det er vanskelig og vite

 

Men beste måten og finne ut er og gå i Byer og se hvordan folk oppfører seg før du velger server

Lenke til kommentar
Om du er litt ordentlig og er heldig med server så finnes det ofte opptil flere gode, sosiale guilds hvor medlemmen ofte er 20år+.

 

Medlemmene i den sosiale raiding guilden jeg har vært i et par år nå er i alderen 20-50. Selv er jeg 30, og samboeren som også spiller der er 28. Guildlederen er en 26 år gammel jente ifra Nederland. Offisiere er i førtiårene, trettiårene, og noen i tyveårene, og to som er 18. De er definitivt "lillebrødrene" i guilden, men er modne begge to.

 

At det bare er barn som spiller MMORPG'er er definitivt tull. WoW har riktignok et yngre klientell generelt enn de fleste andre MMORPG'er, men det er uhyre stor forskjell ifra guild til guild.

 

I guilden vår har vi lagt mest vekt på morro og sosialisering, og mindre vekt på "5ki11z0rz" og det er tydelig at det appellerer til mange voksne spillere, og miljøet blir også deretter.

Lenke til kommentar

Skal man finne genuine gode voksne guilds osv er mitt tips å finne _hardcore_ pvp guilds.

 

Som en 3x r1 spiller kan jeg si at average alder i guilds some Hydramist/ZOMBIES(TBC) osv, har alltid vært 20++ hvor folk ikke oppfører seg som retards.

 

Prøvde å spille på alts på den "vanlige" måten, og ærlig talt jeg fikk lyst til å slutte etter en uke. (noe jeg gjorde siden pvp har blizzard offisielt drept, og community'n med det)

Lenke til kommentar

Tror nok gjennomsnittsalderen er mye høyere i sosiale casual raidingguilds enn PVP-guilds. Har heller inntrykket av at de aller beste PVPerne stopper rundt 20 år +/- 3-4år, og aldri særlig eldre eller yngre. Sosiale guilds derimot har ofte medlemmer opptil 40-50 år og slikt.

 

At det bare er barn som spiller MMORPG'er er definitivt tull. WoW har riktignok et yngre klientell generelt enn de fleste andre MMORPG'er, men det er uhyre stor forskjell ifra guild til guild.

Tror ikke du skal være så skråsikker på det her egentlig, er veldig mange voksne folk som spiller Wow, spesielt fra UK har jeg inntrykket av. Du ser dem bare ikke så ofte i trade-channel..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...