Gå til innhold

– Nå har Facebook gått for langt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Facebook blir mindre og mindre aktuell for min del! Istedet for å legge til nyttige funksjoner; Sånn som å kunne slette poster eldre en ## mnd(et eksempel)... Annonsene blokkerer jeg med adblock da de er uansett helt på jordet(Og annonser generelt er irriterende)!

 

Byttet til wimp for noen dager siden... Like enkelt å søke opp sanger og en kan finne spillelister uten at alle vennene trenger å vite om det.

 

Facebook kunne også endret siden sånn at det ble lettere/mulig og endre ting til egent ønske...

Lenke til kommentar

Facebook+Spotify er noe dritt.

 

Det skal være en OPT-IN ikke en OPT-OUT option!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Amen.

 

Igjen som jeg skriver hele tiden, skjønner ikke hvorfor de skal endre på ting hele tiden. Mark Zulberg virker jo egentlig som en veldig inkompetent person som bare var heldig med facebook ideen sin. Jeg vil bare bruke facebook til å titte litt rundt i verden, se hva vennene mine holder på med, kommentere på noen gamle bilder, le av noen videoer av venner, chatte litt osv. Trenger ikke å revolusjonere hele siden og gjøre facebook til noe det ikke er, litt rart at de ikke hører på brukerene, men bare kjører sitt helt eget løp og gjør det de tror er best.

 

Greit nok med noen små oppdateringer i blant, det skjønner jeg. Men det virker som så og si alle oppdateringen i løpet av de siste årene har handlet om å gjøre det mer "flashy, flashy", i stede for å fokusere på f.eks. ytelse og brukervennlighet.

 

Kommer nok likevel til å fortsatt sitte her å klage om 5 år så, watcha gonna doooo

Endret av Carlgutt
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Spotify har lagt til en knapp som heter noe sånt som "Private Listening" som man kan krysse av (under File). Tror det skal stoppe oppdateringer om hva du hører på. Angående annen tilgang Facebook måtte ha på andre nettsider, bruker jeg en utvidelse til Google Chrome som stopper dette (https://chrome.google.com/webstore/detail/ejpepffjfmamnambagiibghpglaidiec) - håper jeg da.

 

Det er selvfølgelig rart at man må ta slike grep for å kunne la være å dele alt man gjør med andre og jeg synes ikke noe om det. Men folk er der fortsatt så jeg lurer på hva som måtte bli nådestøtet.

Lenke til kommentar

Man må vel ikke koble Spotify & Facebook sammen om man ikke vil?

 

Er ingen stor Facebook-er, men har jo både Facebook & Spotify, men de er helt separat.

Nye brukere må ha Facebook-konto for å kunne begynne å bruke Spotify, hvis jeg ikke har misforstått.

Ja, det ser ut til og stemme desverre. Tragiske greier..

http://www.businessinsider.com/spotify-requires-users-to-have-facebook-accounts-2011-9

 

Hva i all verden tjener Spotify på og legge til et sånt krav?

Endret av Blunderguff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Nye brukere må ha Facebook-konto for å kunne begynne å bruke Spotify, hvis jeg ikke har misforstått.

Geee... Ja, ja - da ble jo Spotify helt uaktuelt, selv om de etterhvert skulle komme til å leverere i flac format.

 

Produkt bundling er noe jeg ikke kan fordra (i de aller fleste tilfeller).

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...