Gå til innhold

Samsung 7-series tråden


Jakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.engadget.com/2011/01/05/samsung-sliding-pc-7-series-announced//

 

Jeg syns maskinen ser flott ut, men spørs om den blir lovlig da samsung har blitt saksøkt for kopiering av apple produkter tidligere, så dermed tror jeg det kan ta sin tid.

 

Windows 7, gjør det ikke stort bedre, men ellers ville jeg kjøpt en slik maskin, hvis den er hackintosh kompaktibel.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2135415

Har siklet på denne en liten stund nå, men dette er første norske testen jeg har sett (6! :-) )

 

Jeg ser at dvd-spilleren ikke har skuff.

Tenkte å sette inn SSD+HDD ved hjelp av ebay-ramme, men det blir kanskje vanskelig da.

Ble litt skuffet nå (pun intended), men er ikke mindre lysten på den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2135415

Da har ene versjonen av 15.6 tommeren dukket opp på diverse nettbutikker og prisjakt.

 

www.prisjakt.no/product.php?p=977647

 

Har ikke sett noe til utgavene med lavere skjermstørrelse.

Ser for øvrig at oppløsningen sannsynligvis er feil, siden den skal komme med 1600x900.

 

Kommer ikke til å forhåndsbestille selv, men muligheten er absolutt der for de som tør.

Lenke til kommentar

Da har ene versjonen av 15.6 tommeren dukket opp på diverse nettbutikker og prisjakt.

 

www.prisjakt.no/product.php?p=977647

 

Har ikke sett noe til utgavene med lavere skjermstørrelse.

Ser for øvrig at oppløsningen sannsynligvis er feil, siden den skal komme med 1600x900.

 

Kommer ikke til å forhåndsbestille selv, men muligheten er absolutt der for de som tør.

 

Ettersom oppløsningen er feil, vet jeg ikke hvor mye man kan stole på resten av spesifikasjonene som er oppgitt der - det står bla. ingenting om grafikkort- men dette ser vel ut til å være den dyreste utgaven? Er mest gira (pga pris såklart) på den billigste utgaven uten Express Cache, 6gb ram og 6490 grafikkortet, hvis denne kommer til Norge.

Endret av edonis
Lenke til kommentar

"Anbefalt utsalgspris ved lansering er fra 8 700 kroner" sier Samsung. Jeg venter spent på mer info om denne maskinen og vil helst ha den i hus i går.

 

Samme her, steike beiken om de klarer de specsene til 8700 kroner.

 

De klarer IKKE de specsene til 8700 kroner. Da vil de parkere all konkurranse med det designet.

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg er så overrasket over forsinkelsen, men skuffet er jeg. Etter å ha lest gjennom hele tråden om 7-serien på notebookreview er jeg dessuten blitt litt skeptisk også. Folk som har kjøpt en billig utgave gjennom BestBuy (edit: i USA) rapporterer om blass skjerm og uten backlit keyboard. Jeg håper dette ikke gjelder på den billigste utgaven som kommer til Norge for 8600 (veil.), men får vel vente å se..

Endret av edonis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...