Gå til innhold

Denne gjør iPad til skikkelig spill-maskin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om jeg ser det helt store i denne her skal jeg være ærlig. Kan sikkert være praktisk til en viss grad, men synes det blir litt trasig å måtte kjøpe plastikk spaker til maskinen for å ha mulighet til å styre, det sier vel litt om hvor bakvendt touch screen kan være i blant. Merker jeg får veldig sånn ATARI og "The Angry Video game nerd" assosiasjoner av dette her :p

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg ser det helt store i denne her skal jeg være ærlig. Kan sikkert være praktisk til en viss grad, men synes det blir litt trasig å måtte kjøpe plastikk spaker til maskinen for å ha mulighet til å styre, det sier vel litt om hvor bakvendt touch screen kan være i blant.

Det er ikke noe problem å spille uten slike spaker. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

eller at den ikke er kraftig nok til å kjøre mer krevende spill, som man spiller på fullstendige datamaskiner og egne konsoller?

Noe sånt. Jeg har X antall spill her som iPad er milevis fra å kunne kjøre, noe en "skikkelig spillmaskin" bør kunne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg tror du tolker tittelen litt for bokstavlig. Skikkelig i denne sammenheng betyr "slik spillmaskiner skal være", ikke "kraftig". Da ville det stått "skikkelig kraftig"...

He, he...

Jeg har en ZX Spectrum (inkl Kempston joystick) som kjører bl.a. Chuckie Egg 2 stående her. Allikevel er jeg heller tvilende til om begrepet "en skikkelig spillmaskin" vil bli godtatt som særlig troverdig.

Lenke til kommentar

Syntes det der var en knall-idé. Det er ikke spesielt lett å styre et spill med virtuell styrespak syntes jeg. Det går, men det er langt fra ideelt. Skjønner ikke at folk er kritisk til denne saken. Det er et artig lite produkt til en helt OK pris.

 

Jeg vil mye heller bære med en slik dubbeditt de gangene jeg skal spille spill på iPaden, enn at den skal ha fysiske knapper som er der uansett om jeg trenger dem eller ikke.

 

Forhåpentligvis blir styrespaken "kjent nok" til at flere spill blir lagt opp til å passe med den. Listen over kompitable spill var nemlig ikke *så* lang.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...