Gå til innhold

Reisebrev: Gamescom 2011, dag 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+876123

EIRIK Fossum? Jeg er nesten fornærmet, men er samtidig så takknemlig at jeg er kommet meg hjem helt uten sauerkraut-flekker på kroppen at det får gå! Flotte reisebrev!

Lenke til kommentar

privinus: Utvilsomt.

 

Fawesum: Beklager så meget. Feilen er rettet opp nå. Tusen takk for selskapet, selv om du ikke engang må prøve å fortelle at du kom hjem fra Köln uten varige men.

 

secondarykid: Vi sender dessverre ingen journalister til Tokyo Game Show i år.

 

Vildanden: Ikke kjempelangt unna, og jeg liker både Bad Spit og Bromstad Billionaires veldig godt.

 

Daimyo79: Ikke snakk om! Og jeg har da vitterlig spist pølse også.

 

Jorgen297: Nå farer du med fant.

Lenke til kommentar

Det kan godt hende jeg er litt kjip nå, men jeg kunne tenkt meg flere artikler om spillene og færre om pølsene og diverse annet.

Reisebrev skal, som nevnt i kommentarene her og for tidligere reisebrev, dekke opplevelsene rundt og om messa o.l. Mitt inntrykk er at de har ikke spesielt mye ekstra tid i løpet av dagen, etter at alle avtaler, nødvendig mat inntak osv er unnagjort. Ett reisebrev krever nok mindre tid å skrive, enn intervjuer, sniktitter o.l. Derfor ser vi flere saker, om spillene, etter at messa er ferdig, da man (trolig) har bedre tid til å renskrive notater og finpusse artikkelen når man har kommet hjem. Det blir nok også bedre artikler når man slipper å skrive dem etter en stressende dag og topp lokket er litt tett.

Lenke til kommentar

secondarykid: Vi sender dessverre ingen journalister til Tokyo Game Show i år.

 

Dere kan vel prøve å alliere dere med noen fra Pressfire, virker ut som noen dere holder med selskap på samtlige spillmesser. Er det ikke flere spillmesser i år utenom TKS? Blir 5 1/2 lange måneder før neste show, GDC i San Fransisco.

 

PS! Fikk dere tid til å se på noen mobilspill, først og fremst til Android? Tenker spesielt på Shadowgun!

Endret av secondarykid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...