Gå til innhold

– Jeg vil se Call of Duty råtne (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som en som liker både BF og COD så har jeg stått på side linjen å sett drittkasting fra relativt voksne mennesker og har ikke vært imponert av hva jeg har lest i det hele tatt.

 

Bra at en av partene sier at nok er nok,at dem oppfører seg profesjonelt og ikke minst voksent, så får ungene i kommentar feltene krangle slik dem alltid har gjort.

Lenke til kommentar

Dersom EA skal påstå at Battlefield er mer autentisk, så bør de sørge for at AI hører båtmotor på mer enn 20 meters avstand ref. introsekvensen i BC2... Slik idioti som det der stadfester for min del at spillet er laget for ukritiske, drapslystne tenåringer heller enn å fortelle en historie hvor menneskene som deltar i denne historien, er inspirert fra ekte mennesker.

 

En båtmotor kan forøvrig høres på flere kilometers avstand, og en stille og klar natt, sikkert nær opptil en mil over åpent vann. I sekvensen jeg kritiserer så kjører en liten gruppe elitesoldater tett inntil en bro, før de 20 meter fra broen slår av motoren og glir under mens fiendtlige soldater går over broen og aner fred og ingen fare.

 

*røsk* sa det, og jeg var ute av spillets atmosfære og inne i kritikerbobla :p

 

Så min gode EA sjef... Mal for egen dør før du henger ut andre, please.

Lenke til kommentar

Av 100.000$ marketingbudsjett tror jeg nok at EA har brukt halvparten på å snakke om MW3.

 

Hvis MW3 er så dårlig, hvorfor bruker EA så mye tid, penger og krefter på det ? Og hvorfor det tydelig økte fokus på infanteri i SP? Som tilfeldigvis minner stadig mer om MW? Og nylig introduserte coop, som sannsynligvis blir det samme som MW's Spec Ops?

 

Må nesten gråte litt når jeg ser folk blindt kjøpe BF/BC som om det skulle være et bra spill som er verdt penger...

EA kan dra til helvete.

 

 

 

 

 

...

Jeg skal ha BF3. Og MW3 ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Valget er enkelt for min del.

 

Om man har med noe kraftig eksplosive i kampen feks en rpg og skyter i en vegg så er det bare spørsmålet om hvilket spill som lar veggen knuses og faller til bakken og ikke bare etterlater seg en svart flekk i veggen.

 

Var en kraftig MW2 nerd til jeg fikk smake litt på BC 2 og da var jeg solgt. Et krigsspill er aldri det samme etter det. MW2 har mer arkadefølelse som er greit når man skal springe rundt for å oppnå mest kills og kalle inn noe hjelpemidler. Men skal man ha en mer realistisk tilnærming så er nok BF3 veien å gå.

 

Kommer i sann gamer stil til å kjøpe begge spillene og se hva som faller best i smak. Men som sakt arkadeshooter vinner MW3 og krigsspill så vinner BF3. Hittil tror jeg MW3 trekker det lengste strået når det gjelder kundegruppe, men BF3 vil være rene godteriet for den hardbarka krigsgameren.

 

Uansett ønsker begge selsskapene all lykke og må si meg enig med Activison, heller en større kake enn et selskap med større bit av kaka.

Lenke til kommentar

Merkelig at det er alle BF spillerne som slenger dritt om COD, hvis dere ikke liker det, ikke kjøp det.

 

Blir så innmari teit å sitte å syte og klage for at folk kjøper et spill _DU_ ikke liker. Hva gjør det deg at folk kjøper cod hvis du trives med bf? Helt på trynet.

 

Blir å skaffe meg begge, fordi jeg syntes de begge virker veldig gode, på hver sin måte.

Lenke til kommentar

Jeg er selv en blodfan av Battlefield serien, og hater Activision mer enn møkk, jeg føler de ødelegger alt de kommer i kontakt med. Men dette var bare rett ut patetisk ord fra Riccitello, og skuffende. Skuffende at en person med så stor maktposisjon slenger ut slike utsagn. Føler det blir litt i gaten av "MIN PAPPA ER STERKERE ENN DIN!".

Lenke til kommentar
Activisions Eric Hirshberg vil derimot ikke kaste seg inn i ordkrigen med erkefienden, melder Eurogamer. I en tale under den pågående Gamescom-messen hadde han følgende melding å komme med til Riccitiello:

 

– Konkurranse er en bra ting. Det holder oss på tå hev og sørger for at spillene blir bedre. Det er sunt! Men en ting er å ønske suksess for spillet ditt, en helt annen ting er å offentlig uttale at du ønsker konkurrenten til å mislykkes.

Hirschberg vil ikke kaste seg inn i ordkrigen, bare se på dette sitatet, hvor han kaster seg inn i ordkrigen?

 

At Activision forsøker å latterliggjøre kommentarene ved å heve seg over dem betyr ikke at de ikke tar del i 'krigen'. :) Så lenge man svarer, har man engasjert seg i debatten.

 

I alle tilfelle er dette totalt uinteressant. BF3 og MW3 kommer sikkert til å bli spilt masse begge to.

Endret av oerhört
Lenke til kommentar
Riccitiello lar seg også provosere av Elite-tjenesten til Activision, og setter spørsmålstegn ved hvor lurt det er å lansere en slik tjeneste. Men han ønsker konkurransen fra Activision velkommen.

Origins? Det morsomme med hele BF vs COD krigen vi ser på nettet for tiden er at CoD som skal være så ille og fælt og fydda. Mens BF som er så fantastisk og prangende har disse uttalelsene som blir for teite. I tillegg så flames alt av forum og youtubevideoer med "SUCK IT COD!!!"

 

Blir deilig å spille to (forhåpentligvis) gode spill ^^

Lenke til kommentar

Må nesten gråte litt når jeg ser folk blindt kjøpe CoD som om det skulle være et bra spill som er verdt penger...

Activision kan dra til helvete.

 

Må nesten gråte litt når jeg ser folk blindt hate COD for det er populært, og at de ikke er særlig gode i det. COD er bra for hva det er, og smak er subjektivt. For meg er det verdt pengene.

Du kan dra til helvete.

Lenke til kommentar

Må nesten gråte litt når jeg ser folk blindt kjøpe CoD som om det skulle være et bra spill som er verdt penger...

Activision kan dra til helvete.

 

Må nesten gråte litt når jeg ser folk blindt hate COD for det er populært, og at de ikke er særlig gode i det. COD er bra for hva det er, og smak er subjektivt. For meg er det verdt pengene.

Du kan dra til helvete.

 

Herlig personangrep.

Jeg har spilt alle CoD spillene, og jeg er god i det.

Men jeg er lei av å betale penger for et spill jeg kjøpte 1-2 år siden (CoD 4-MW2-BO)

Om det hadde fornyet seg et gram siden CoD 4 hadde jeg fortsatt syns det var et konge spill, men 3 like spill blir litt for mye.

Derfor er jeg i mot CoD og for BF. Sier ikke at jeg liker EA, DICE derimot.

 

Får se hva MW3 har å by på etter release og noen videor viser hva det faktisk inneholder, blir neppe noe kjøp.

Lenke til kommentar

Skal vi se litt på faktaene kanskje?

 

EA kjøpte opp mange spill studioer og hvor er de gode spillene enn? Hadde ikke DICE hatt kontroll over BF serien så tror jeg det hadde vært som COD. Enkelt og greit, bare se på Need for Speed serien osv.

 

Jeg har imot og for begge selvskapene og det ser faktisk ut som Activision Blizzard.

 

Det heter jo Activision Blizzard nå og ikke bare Activision så hvorfor skriver dere det enda?

Ser ikke ut som Activision kødder med Blizzard sine spill heller? Begge selvskapene gjør noe bra og noe dårlig. Selvsagt gjør noen det verre enn andre, men skal vi se tilbake i tid?

 

Command & Conquer serien ble helt ødelagt når fireren kommer, de har kansellert mange spill. De har lovet oss det og diverse. EA lever ikke helt opp til det selv, og når de først har noe bra så melker de det også, se som på Dead Space 2. Jeg syntes ikke det trengte en oppfølger men det er meg.

 

Activision og EA kan vi krangle så mye vi vil, men Activision her viste at de var mye mer voksen enn hva EA sjefen prater om. Det står det respekt for!

 

Jeg synes ikke EA er et bra selskap heller men Activsion ekke bra det heller.

Lenke til kommentar

Som en Battlefield-fan må jeg desverre si meg enig med Activisions svar. Uttalelser som høyner konkurransen mellom spillene er bare bra, men direkte drittkasting gagner ingen. Det får bare Ricitello til å se ut som en fjott.

 

Om påstandene han kommer med er riktige, er en annen sak...

 

I second that!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...