Gå til innhold

TrackMania 2-beta like rundt hjørnet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillene i Trackmania-serien har da aldri hatt kollisjoner, og jeg har spillt alle spillene som er kommet til nå. Og hva angår gratis-versjon, er det vel litt mye å forvente at det første spillet de lanserer på ny spillmotor skal være gratis, no? En skal ikke se bort ifra at de lanserer en gratis versjon om noen år. Men Nadeo og Ubisoft skal da tross alt tjene penger på disse spillene sine. Å lansere et gratis spill før betal-versjonene er jo å slå beina under på seg selv.

 

Og prisen er da vitterlig ikke så stiv at det gjør noe heller. For 25 dollar eller 20 pund får man hele det første miljøet. Og de andre miljøene blir sikkert lagt ut som en form for dlc som ikke koster like mye. Dette spillet skal absolutt kjøpes, men det forbehold at Ubisoft ikke "schlapper" på en "always on drm".

Lenke til kommentar

Nei tidligere versjoner har ikke hatt kollisjoner, jeg mente at de gikk bort fra idéen med kollisjoner, som var presentert med bla.a. video på nadeos nettsider tidligere. Tror d kunne åpnet for nye gamemodes..

 

Helt enig i at utviklerne bør tjene penger på TM, gode spill fortjener betalende brukere.

Lenke til kommentar

Er dette trackmania 2? Se på grafikken da, må jo være x10 ganger bedre enn det jeg har sett på konsoller hittil.

 

Er så synd at konsollene er såpass kraftløse sammenlignet med en pc, men det er jo selvfølgelig forståelig, men allikevel.

 

Blown away. Gleder meg.

 

Totalt uinteressant så lenge det ikke kommer en gratis stadium versjon slik som med de tidligere spillene.

Ja, det er dumt å betale for nye spill, slik at devs fortsatt kan lage herlige spill som trackmania.

Lenke til kommentar

"Dette tillater også et svært høyt antall spillere på banen samtidig. Det offisielle nettstedet skryter av at over 200 spillere kan kjøre mot hverandre samtidig."

 

Hva trur du ville ha skjedd om det var kollisjoner da?

 

har heller ingenting i mot å betale for dette spillet.

Endret av D3nnis
Lenke til kommentar

Joda, kollisjoner kunne nok muliggjort en del artige spillmoduser. Men jeg tror latency-forskjeller og hastigheten på bilene hadde gjort god kollisjonshåndtering vanskelig. Jeg sier ikke at det ikke hadde vært mulig, men det kunne blitt problematisk.

 

Når det gjelder det grafiske ser dette særs imponerende ut. Spesielt når man tenker på at banene er modulære, og hvilke hastigheter grafikkmotoren må håndtere. Så dette blir definitivt et av de mer teknisk imponerende bilspillene som kommer ut de nærmeste to årene. Spesielt lys og skygger ser ut til å ha blitt veldig mye bedre siden de forrige Trackmania-spillene. Så dette kan definitivt bli bra.

Lenke til kommentar

"Dette tillater også et svært høyt antall spillere på banen samtidig. Det offisielle nettstedet skryter av at over 200 spillere kan kjøre mot hverandre samtidig."

 

Hva trur du ville ha skjedd om det var kollisjoner da?

 

 

Sannsynligvis mange kollisjoner :)

Uansett, mange måter å løse det problemet på, f.eks for opptil et visst antall.. Mener det var en god del spillere/biler i den videoen som lå ute tidligere

Lenke til kommentar

Spilt betaen et par uker allerede og synes det er veldig bra, ikke like bra som Stadium, men en god del bedre en de tidligere miljøene etter min mening. Det ser også veldig bra ut, selv om det detaljmessig ikke er fullt så fint, trær og busker er bl.a i 2D :!:

Skal lett kjøpes for de usle $25 det koster. Kost meg stort med Trackmania de siste årene :new_woot:

Lenke til kommentar

Sweet! Gleder meg til å spille Trackmania igjen :) Men blir "forhåndsbestillingen" først åpnet den 17.august? Jeg ville heller kalt det "kjøp betaen og få fullversjonen" om det er slik, men pytt, *pirke pirke*.

 

Og nei TM skal IKKE ha kollisjoner, hele konseptet er at den flinkeste spilleren vinner, ikke den som spiller mest råttent og dytter andre av banen. (Ikke at jeg ikke har sust av banen når folk bak har brukt hornet. Good times!). Ikke misforstå, det fins mange fantastiske bilspill som har kollisjoner, men jeg liker TM nettopp på grunn av at det er annerledes enn alle andre på dette punktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...