Gå til innhold

Spill ork i nytt rollespill (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spår at dette blir betydelig mer interessant enn Hunted fra Bethesda, men likevel ender med å ligge 20 poeng under på metacritic.

 

Red Faction: Armageddon ser mer interessant ut enn Hunted.

 

Håper vi kan få noen skikkelige brutale orkemoves.

Lenke til kommentar

Første jeg tenkte når jeg leste dette var Warcraft 3 og World of Warcraft. Ihvertfall i Warcraft 3 og i starten av WoW så var jo orkene untertrykte og stakkarslige. jeg syntes dette var et veldig friskt pust den gangen, men nå som orkene i WoW ser ut til å utvikle seg tilbake til blodtørstige og barbariske skal det bli interessant med et nytt tilskudd til denne fortsatt underbrukte settingen i fantasy sjangeren. Jeg setter jo alltids pris på et bra rollespill, så jeg håper dette blir bra.

Endret av Norbit
Lenke til kommentar

tja .. kunne sikkert blitt fantastisk bra dette, slik en enestående vinkling man får her .. fra "feil" vinkel om man vil -.-

Det har vi aldri vært bortifør ... eller har vi ?

Som single player rollespill kansje er det ett av få? .. men det er vell alikevel mange titler der ut man kan i mer eller mindre del i "feil" side av en sak.. gjelder bare å velge såkalt "feil" i dialog valg så vidt jeg vet .. om man er greenskin eller what not .. tror jeg har lite med saken å gjøre.

Blir ikke veldig begeistret av slike nyheter .. og er det blir ikke bedre at en utvikler som cyanid med "fantastiske" titler å vise til skal prøve seg på en slik bragd ..

Er faktisk en større nyhet at det også er disse som mest sannsynlig skal ødlegge et fantastisk univers som A Song of Ice and Fire kunne blitt -.-

Lenke til kommentar

tja .. kunne sikkert blitt fantastisk bra dette, slik en enestående vinkling man får her .. fra "feil" vinkel om man vil -.-

Det har vi aldri vært bortifør ... eller har vi ?

 

Ja, mange ganger. En ting er alle spillene der vi får velge sider (RTS er kroniske på det der), men å spille slemming er ikke noe nytt. Hva med Overlord, for eksempel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...