Gå til innhold

Nå er hvit iPhone 4 i norske butikker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

<sarkasme>

Nokia har jo skrevet en bloggpost om N8, det skal jo være en "special edition", ikke bry dere med at det står"Let’s imagine" foran.

 

Jeg krever minst 3 artikler der det står vage ord slik som: Kanskje, antakelig, formodentlig, muligens og visstnok.

</sarkasme>

 

I all seriøsitet: Kanskje litt mye om en fargeforandring.

Lenke til kommentar

Og vitsen med en hvit er?

 

 

iPhone 4 hvit som kommer nå har ny og forbedret "proximity sensor"Dvs, den sensoren som regaerer når du holder iPhonen nære kinnet. Mange brukere har hatt problemet med at man kommer borti skjermen ved samtaler. Dette problemet skal nå være forminsket.

Forminsket?? Jesus..

Lenke til kommentar

Har svart og klarer meg fint med den. Er ingen fanboy på noen måte liker telefonen svært godt.

Men det er sykt når apple klarer å hype opp en hvit utdatert tlf så mye - kun pga farge..

 

Men det skal sies at jeg gikk sammen med en på rekrutten som hadde iPhone i hvit og hadde skaffet det før jul. Spurte han aldri hvor han fikk den fra men sikkert statene eller noe?

Lenke til kommentar

Sikkert bare byttet dekslet selv eller levert den til et sted som gjør det for deg, brukes vell ikke original deler men du ender jo opp med en hvit iPhone4.

 

Må si meg enig at det er smått utrolig at en hvit iPhone4 10mnd etter at iPhone4 kom på markedet kan skape så mye blest.

Har selv en iPhone4 Sort og er strålende fornøyd med denne og må bare riste på hode av enkelte her og må bare understreke at det å være fullstendig "anti-apple-fanboy" om vi skal kalle det fremstår like idiotisk som de som er hardnakka "apple-fanboys".

 

 

Ser på meg selv som passe nøytral, holder meg til de produktene som jeg føler meg mest fornøyd og per idag er det en sort iPhone4, tidligere har jeg hatt en Google Nexus One som skuffet meg, før det var det iPhone 3G og før der igjen Nokia N95 osv osv..

Må ikke være fanboy for å like iPhone og det er heller ikke nødvendig å være fullstendig anti-apple og skape kvalme ovenfor alle som foretrekker iPhone4 fremfor diverse andre telefoner bare fordi du ikke finner en iPhone4 like passende som blant annet meg selv.

Lenke til kommentar

Genialt av Apple. Dette må vel anses som bekreftelsen på at neste generasjons iPhone kommer først til høsten, om det var noe tvil om det.

 

Med lansering av iPhone 4 i hvit kan de bøte noe på det minkende salg i sommermånedene det blir ved en utsettelse av produktsyklusen.

 

Genialt, som vanlig.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...