Gå til innhold

Apple-fremtiden i bilder og video


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med at de gjør som alltid og lar (nesten) alle nye funksjoner komme til fjorårets modell, så jeg gidder ikke oppgradere denne gangen. Begynner å bli mektig lei iOS (har hatt samtlige iPhone-modeller fra og med februar 2008), men ser alltid frem til forbedringer.

Hehe, joda kjenner også følelsen av å til. Man er rett å slett for teknointeressert for å holde seg til en type mobiler alt for lenge. Men det merkelige er at når man bytter til noe annet så savner man iOS etter en stund. Men det er nå bare meg.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håpet iOS5 skulle ha widgets, ikke nødvendigvis på homescreen men noe ala Dashboard på mac. Eller ca hvordan løsningen blir på OSX Lion som kommer i sommer, hadde vært ålreit :)

 

Notifikasjonssystemet må også fikses på!

 

Edit: leif

Endret av laserlars
Lenke til kommentar

Det ligner mystisk mye på noe jeg bruker... Hva heter det mon tro... Hildon?

De kopierer det meste av den "nye" multitaskingen fra Hildon/Maemo. Det er akkurat samme effekter, med zooming og rutenett. Lite originalt her. :nei:

Samsung Galaxy S II er mye mer fristende. Den har stemmekontroll som fungerer og en mye bedre skjerm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wow, den var jo like nøyaktig grusom som de forrige.

 

Og med iTunes, ikke universal lader osv osv så kommer jeg aldri tilbake Apple, aldri. Men noen hater jo frihet og muligheten for å tenke, så den selger vel. Mange fjols der ute.

Wow, her har vi en som tenker!! :whistle:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Interessant at de har beholdt den gamle plasseringen av antennen til tross for kritikken i kjølvannet av iphone 4 lanseringen.

Dette er nok ikke en ny iphone, men om det er en ny utgave av iOS er jeg mer usikker på. Deprimerende greier uansett.

 

Wow, her har vi en som tenker!! :whistle:

 

Husker og da jeg hadde en telefon som kræsjet. Man blir sint av sånt.

Endret av Lilac1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det eneste han sa som var anderledes med designen var

 

- volumknappene er ikke merket med pluss og minus lenger

- de to skruene som lå på hver side av laderinnkoblingen er anderledes fra iPhone 4

- mappedesignen er blitt finere

 

Den personen han ringte til spurte om hvem det var så la han på :p

Lenke til kommentar

Notifikasjonssystemet må også fikses på!

Det er allerede planlagt. Apple har hyret tidligere arbeidere fra WebOS med særlig vekt på nettopp dette. Angående levende tillegg er dette også noe som ryktes å komme på plass. Og noe iOS trenger. Mange har spådd at iOS 5 blir en total overhaling av iOS.

 

Mange fjols der ute.

Nei, det er mange som er opptatt av at ting bare fungerer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...