Gå til innhold

Hva tenkte de på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, bra artikkel! Virtual Boy ja... Virker jo rett og slett elendig ut uansett hvordan en vrir og vender på det. :)

 

Neo Geo derimot.. Hadde aldri prøvt et Neo Geo spill før i mitt liv (tror jeg) før jeg sjekka ut 'Neo Geo Station' på PS3 nå nylig. Imponerende spill! Likte godt Magician Lord.

 

Kjekt med spill historie. Sjekk ut 'Rise of the Video Game'. 5 deler på Youtube.

Endret av Istapp
Lenke til kommentar

Vittige greier, får se om litt halveis implmentert 3D blir noen suksess denne gangen :)

 

AtW

 

Om det faller sammen enda en gang kan det bli veldig spennende å se om det kommer tilbake i løpet av vår tid.

 

Finfin artikkel! Visste ikke at det var derfra Desert Bus kom. Snakk om nyttig søppel ^_^

Lenke til kommentar

Haha! Det å kjøre buss rett fram i 8 timer uten mulighet for pause er galt i seg selv, men når utviklerne legger til automatisk helling til høyre slik at man ikke kan jukse, må man begynne å lure på penger var det eneste de tenkte på :)

 

Hvis man skal jukse i et spill som handler om å kjøre rett frem - hva er da poenget med å spille det? :p

 

Jeg liker forøvrig ideen bak den pakken med spill. Morsomt at noen vil lage dritt med vilje bare for å irritere folk, og slik sett kan man kanskje trekke sammenligninger til No More Heroes som mange ganger er laget halv-knøvlete med vilje. Særlig 8-bitssekvensene i NMH 2.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...