Gå til innhold

Anmeldelse: Dance Central (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg hører alle disse omtalene om kinect-spill og endelig for høre om noe som er nøyaktig, så blir jeg veldig glad. :) Kinect blir nok kjøpt snart.

 

Det jeg håper er at denne teknologien virkelig har potensiale videre. Håper Microsoft kunne laget en oppfølger til kinect om et par år, med forbedret teknologi og kansje høyere pris - med spill som cod, battlefield, rollespill etc. Bra anmeldelse!

Endret av PcAj
Lenke til kommentar

Når jeg hører alle disse omtalene om kinect-spill og endelig for høre om noe som er nøyaktig, så blir jeg veldig glad. :)

Med forbehold om at jeg ikke har spilt spillet selv: jeg har en stygg følelse av at grunnen til at dette spillet oppleves som mer nøyaktig er at det tilsynelatende ikke lager et 3D-skjelett av spilleren, men heller sjekker et todimensjonalt omriss mot et annet (eller to). Det var neppe mulig med gamle kameraene der det er vanskeligere å skille spilleren fra bakgrunnen enn når du har dybdeinformasjon, men representerer ikke sann dybdeforståelse. Så, jeg tror nok ikke dette spillet er noen "sign of things to come" i så måte, men mindre samme teknikk kan brukes /:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...