Gå til innhold

Anmeldelse: Fighters Uncaged (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes karakteren 1 av 10 er drøy, spillet er ikke så dårlig. 6 av 10, ok. Det positive er at det virker greit nok, du får en nice workout i tillegg.

 

Next.

 

Spelet er gjennomført ræv, og ingenting fungerer. Skulle eg gitt det 6 av 10 hadde det betydd at spelet var knapt over gjennomsnittet. At det var hakket meir enn heilt OK. Når ingenting i spelet fungerer, når det har ingenting å by på, då går det ikkje an å servere poeng.

 

Workout er ikkje ein bonus, det er ein konsekvens av at du må bruke kroppen.

Lenke til kommentar

Synes karakteren 1 av 10 er drøy, spillet er ikke så dårlig. 6 av 10, ok.

Klarer ikke å se hvordan anmeldelsen/spillet skulle på noen som helst måte kvalifisere til gamer.nos 6'er

6 - "Nokså godt"

 

Et spill som får denne karakteren, er et ganske godt spill som mange vil kunne finne glede i. Her er det imidlertid vesentlige problemer som gjør at spillopplevelsen ikke nødvendigvis er like morsom hele tiden. En god del momenter kunne vært gjort bedre, men ikke i en slik grad at spilleren ikke lett kan bli sittende ved spakene. Definitivt verdt en titt, men vær oppmerksom på at dette ikke er problemfrie spill.

Lenke til kommentar

Merket plutselig at jeg ble veldig glad for at jeg boykotter Ubisoft, siden det da ikke var mulig å bli skuffet.

 

Synd for deg å boikotte en spillutvikler som Ubi da. Assassins, Ghost Recon og mange flere. Ubi har mange flinke utviklere i Frankrike og Canada f.eks.

 

Merkelig avgjørelse.

Boikotte- det er det dei kule kidsa gjer idag, skjønar du.

 

Ekstra DLC til plattform X - frå utgjevar Y? Nei faen. Full boikott.

Lenke til kommentar

Nei, får heller satse på "UFC Undisputed 2012" evt "EA Sports MMA 3". Har høyrd at desse skal ha full Kinect støtte - og kjøper du limited edition får du med full size Octagon (cage) til å setje opp i stua.

 

Bilete av Cage'en:

http://en.wikipedia.org/wiki/File:UFC_74_Respect_Bout.jpg

 

 

Haha du kødder??? Så sykt fett, hvor kan jeg lese mer om dette? Klarte ikke å finne noe info om limited edition med cage på nette. Var det når du kjøpe UFC eller MMA forresten?

Lenke til kommentar

Nei, får heller satse på "UFC Undisputed 2012" evt "EA Sports MMA 3". Har høyrd at desse skal ha full Kinect støtte - og kjøper du limited edition får du med full size Octagon (cage) til å setje opp i stua.

 

Bilete av Cage'en:

http://en.wikipedia.org/wiki/File:UFC_74_Respect_Bout.jpg

 

 

Haha du kødder??? Så sykt fett, hvor kan jeg lese mer om dette? Klarte ikke å finne noe info om limited edition med cage på nette. Var det når du kjøpe UFC eller MMA forresten?

Hehe. Det er litt vanskeleg å lese når folk tullar - men min forrige post var åpentbart eit sleivspark til Fighter Uncaged :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...