Gå til innhold

Blizzard skryter av ny WoW-utvidelse (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner ikkje blizzard snart å gå tom for Warcraft story-relaterte superbosser snart?

 

*edit* typo

 

Langt ifra. Slik WarCraft loren er lagt opp så kan de holde det gående ganske lenge.

For eksempel så har vi enda the ultimate badguy igjen, Sargeras, lederen av the burning legion.

Endret av DeacFX
Lenke til kommentar

En xpack til etter Cataclysm høres ut som et minimum ja, så begynner kanskje tiden å bli moden for World of Starcraft. Dette er selvsagt ikke offisielt, men det finnes ingen tvil hos meg :)

Det er da en god stund siden Blizzard bekreftet at det IKKE ville komme noe World of Starcraft, deres neste mmo vil ikke være relatert til noen av deres eksisterende serier.

Lenke til kommentar

Begynner ikkje blizzard snart å gå tom for Warcraft story-relaterte superbosser snart?

 

*edit* typo

 

Langt ifra. Slik WarCraft loren er lagt opp så kan de holde det gående ganske lenge.

For eksempel så har vi enda the ultimate badguy igjen, Sargeras, lederen av the burning legion.

 

De kommer til å dikte opp nye bosser, men det er mulig det bare gjelder mellombosser, for Blizzard bruker store kjente lorenavn for å selge expansion packs.

 

 

Var det ikke noe hinting i vanilla at Ysera hadde blitt sjuk? Kanskje man må begynne å sloss mot de grønne dragene i Smaragd-drømmen? (Jøss hvor corny det er på norsk.)

 

Du sa ikke akkurat smaragd-drømmen....

Lenke til kommentar

Jeg regner vel med at de kommer til å bruke The Emerald Dream i en utvidelse i fremtiden. Det er jo fremdeles en del Old Gods som gjenstår, og selvfølgelig som sagt tidligere Sargeras. Kil'Jaeden lurker vel fremdeles rundt i The Twisting Nether også!

Endret av Genetics
Lenke til kommentar

Det er mulig vi ikke trenger å vente like lenge mellom kunngjøring og utgivelse som vi har måttet med de forrige spillene, ettersom Blizzard-representanter har sagt at de angrer på å tidligere ha kunngjort spill så lenge før utgivelse, slik de gjorde med Starcraft 2 og Diablo 3. Så om den neste MMOen kunngjøres i 2012, er det mulig at den slippes ut allerede i 2013, avhengig av hvor flinke de har blitt til å utsette kunngjøringen. Men 2014 er kanskje litt mer realistisk.

Lenke til kommentar

Cataclysm tok vel 1 år, så da kan vel håpe at det klarer det med den neste også.

Grafikken blir jo gradvis forbedret, men jeg lurer på hvor langt de kan dra det før de må bytte grafikkmotor fullstendig. Ikke noe hastverk enda, siden folk ikke migrerer til rollespill med mer oppdatert grafikk. Designet og den grafiske stilen er jo superb, så ikke noe press fra meg om å dytte inn mange flere polygoner og drøye teksturer.

Et nytt MMO ja....skal vi si 2015-16? Gutta tar sin tid, men de leverer ting av høy kvalitet også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...