Gå til innhold

Ghost Recon 4 navngitt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Advanced Warfighter 2 på PC var uendelig mye bedre enn konsoll. Håper virkelig dette spillet ikke blir nok en konsollshooter eller no 3. person bias...

 

Ellers liker jeg at det er mere krigsspill en run and gun acion, slik som MW2. Håper dette blir videreført til multiplayerdelen om det er en.

 

MW2 er et veldig morrosamt spill, og enspillerdelen er bra, men det er egentlig ingen stridssimulator. Likte best Rainbow six, og de første Ghost Recon, med planlegging av ruter og bruk av forskjellige taktikker.

Lenke til kommentar

Ghost Recon er faktisk favorittserien min av disse Clancy-seriene, så ser faktisk frem til dette imotsetning til når de annonserer et nytt Splinter Cell og Rainbow Six.

 

Kan kansje også ha noe med at GR bare har blitt bedre med utgivelsene(bortsett fra den ps2 versionen), men Spinter Cell og R6 har bare blitt dårligere i nyere versjoner...

Lenke til kommentar

Ghost Recon er faktisk favorittserien min av disse Clancy-seriene, så ser faktisk frem til dette imotsetning til når de annonserer et nytt Splinter Cell og Rainbow Six.

 

Kan kansje også ha noe med at GR bare har blitt bedre med utgivelsene(bortsett fra den ps2 versionen), men Spinter Cell og R6 har bare blitt dårligere i nyere versjoner...

Mye sant i dette. GR er stort sett den eneste serien som jeg syns har gått fremover. De to andre seriene hadde sine høydepunkter med de første spillene. Er bare noe som appelerer mer ved GR sitt gameplay, det føles som at de legger mer kvalitet ned i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...