Gå til innhold

Postansatt stjal tusenvis av spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner jeg nesten blir litt flau over å lese alle innleggene her. Personen som gjorde dette er kjeltring, han har stjålet mange mange tusen kroner fra MANGE unge mennesker med sikkert ikke så god råd, og det dere klarer å lire av dere er ting som: Inspirasjon og genial fyr? Hvor gamle er dere?

 

On Topic: Personen ble tatt og det er bra! Makan, eier ikke skam!

Lenke til kommentar

Kjenner jeg nesten blir litt flau over å lese alle innleggene her. Personen som gjorde dette er kjeltring, han har stjålet mange mange tusen kroner fra MANGE unge mennesker med sikkert ikke så god råd, og det dere klarer å lire av dere er ting som: Inspirasjon og genial fyr? Hvor gamle er dere?

 

Slapp av... Folk vitser om langt verre ting enn litt simpel stjeling. Det var nok ingen som mistet livet av å vente en stund ekstra på bestillingen sin.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Kjenner jeg nesten blir litt flau over å lese alle innleggene her. Personen som gjorde dette er kjeltring, han har stjålet mange mange tusen kroner fra MANGE unge mennesker med sikkert ikke så god råd, og det dere klarer å lire av dere er ting som: Inspirasjon og genial fyr? Hvor gamle er dere?

 

On Topic: Personen ble tatt og det er bra! Makan, eier ikke skam!

Stått opp med feil ben idag? Litt sensitiv for litt humor? Skjønner virkelig ikke hva du friker ut for.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Personen som gjorde dette er kjeltring, han har stjålet mange mange tusen kroner fra MANGE unge mennesker med sikkert ikke så god råd, og det dere klarer å lire av dere er ting som: Inspirasjon og genial fyr? Hvor gamle er dere?

 

Kommer ikke pakken fram i posten så skal man ikke betale noe. Hele opplegget med å klage og sånt er kanskje slitsomt, men ellers er det ikke så farlig for andre enn tjenesten som selger varen.

Er situasjonen annerledes er det ikke kjeltringen sin feil at mottakerne taper penger.

 

Det er lov til å spøke om simpelt tyveri når det i teorien ikke skader noen!

Lenke til kommentar

Finnes det en tilsvarende tjeneste ala gamefly i norge? Jeg er en av de som runder et spill, og legger så vekk spillet for aldri å røre det igjen. En slik spilleutleie-tjeneste hadde vært perfekt for mitt bruk.

 

 

Nei men vi har et postvesen og de tjenestene er tydeligvis ikke helt kompatible happy.gif

 

It's game over. Han tapte sitt eget spill kan man si. En kjip postmann er ute av leken. Han har ikke lenger monopol på spillene til folk. Han har spilt sine sjanser! It's gamestop for this guy.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...