Gå til innhold

Anmeldelse: Wolfenstein (X360, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt sent ut? Bedre kanskje enn ingenting, men sp delen av spillet er faktisk ganske bra, som skrevet her. Men det det ikke står nok om, det er hvor dårlig mp er. For mp delen er faktisk noe av det styggeste, mest groteske jeg noen gang har spillt, blir faktisk litt kvalm(ville helst sett at han brukte noen slike ord). Ingen av klassene i mp delen er balansert, dårlig ping og dårlig baner.

 

Men det er vel heller verdt å finne dette brukt for å spille sp delen.

Lenke til kommentar
dette har kommet til ps3 og så ikke det nevnt noen sted men ellers en bra anmeldelse.

Vi glemte å legge det inn i teksten, fikset nå.

 

Litt sent ut? Bedre kanskje enn ingenting

Et par uker for sent ja, men dette var Rudis siste og avgjørende prøveanmeldelse hos oss, og jeg syns den var for god til å ikke bli publisert. Han er nå fullverdig skribent på Gamer.no :-)

Lenke til kommentar

Kan si jeg er uenig i at spillet fortjener en såpass høy karakter etter å ha nettopp fullført det selv, men det er en godt skrevet anmeldelse.

 

Foruten det spennende rundt Nazistenes forsøk og forskning på det okkulte under WWII, så synes jeg historien var alt for oppdelt og gammeldags på en "feil" måte.

Joa, skytegleden er der fortsatt, men for meg ble det alt for mange iøynefallende bugs og små irritasjonsmomenter til at jeg ville ha gitt spillet 8 / 10 pga ren moro til tider.

For det ER moro ganske ofte, jeg er selv veldig glad i "tysk-amerikansk" da det bringer nostalgi fra filmer som nevnte Indiana Jones osv, men utifra et spill-teknisk ståsted synes jeg spillet har for mange mangler til at man kan ignorere det.

 

Til gjengjeld synes jeg at verdenene ikke var så varierte som det skribenten virker å synes, da de alle jo munnet ut i enten en hule eller en bunker-lignende arena til slutt uansett der størrelsen virket å være det eneste nye (og teksturene så klart).

 

Men for all del, er man ute etter det nyeste i serien, eller et annerledes WWII spill med et spennende utgangspunkt så kan man gjerne skaffe Wolfenstein.

Lenke til kommentar

Grei anmeldelse, selv om jeg ikke er helt enig i karakteren. Men det har kanskje noe med hvilke forventninger man har hatt til spillet.

 

En ørliten pirketing; når det benyttes interpunksjon mer enn tre ganger i en enkelt setning, da bør det, for å forenkle leserens opplevelse av teksten, vurderes å sette punktum litt før.

Kort sagt, færre komma, flere punktum. Noen av setningene er vel lange.

Lenke til kommentar
Enig med karakteren, men dere var kanskje litt vel sent ute med anmeldelsen.

Bedre (litt) sent enn aldri, og visningstallene tyder i alle fall på at folk var interessert i å lese den. Dessuten er det snakk om en spillanbefaling her, og veldig mange vet ikke engang at spillet er i salg :-)

Lenke til kommentar

Et bra spill med god stemning. Er også rimelig fornøyd med den kunstige intelligensen og hvordan spesialkreftene fungerte. Sykehusepisoden var bra, men det virket som de hadde hentet litt vel mye inspirasjon fra FEAR Project Origin.

 

Er generelt fornøyd med FPS'ene fra Raven. Jeg synes de har utviklet seg siden Quake 4 i god retning. Nå venter jeg spent på Singularity.

 

Vil forøvrig rose anmeldelsen, og etter min mening var karakteren riktig.

Lenke til kommentar
Et par uker for sent ja, men dette var Rudis siste og avgjørende prøveanmeldelse hos oss, og jeg syns den var for god til å ikke bli publisert. Han er nå fullverdig skribent på Gamer.no :-)

 

Gratulerer til Rudi! Hvordan blir man anmelder her på siden? Sånn for egen nysgjerrighets skyld.

 

Like anmeldelsen godt, og sto faktisk om jeg ikke skulle kjøpe dette spillet i påvente av Batman: Arkham Asylum til PC. Nå gjør jeg nok det.

Lenke til kommentar

Jeg er en som spiller ganske skjeldent, og spiller kun det som er relativt lett å spille.

Gidder ikke streve med noe.

 

Jeg har ikke spilt stort mer enn en time.

 

Det er foreløbig veldig enkelt på enkleste vanskelighetsgrad.

Spillet har filmsekvenser, ok grafikk, noe historie og belønning når du kommer lenger fram i spillet.

 

Det er som om de finner ut at alle disse elementene skal inn og finner på noe som passer. Alt blir overfladisk og det har ikke noe dybde.

 

Så om du kun spiller storspill som call of duty, far-cry, crysis, far-cry 2, half-life 2 osv, som og har en mer koselig stemning, så er antagelig ikke dette spille noe for deg. Innlysende nok.

 

Jeg kommer antagelig ikke til å spille Wolfenstein stort mer på en stund.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...