Gå til innhold

Test: Sony Ericsson Xperia Arc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice :thumbup:

 

Arc virker som en kjempebra mobiltelefon, og hadde det ikke vært for at jeg synes den er for stor hadde jeg kjøpt den med en gang!

 

Men det er Xperia Neo jeg tenker mer på å investere i, og den har vel ganske så lik innmat som Arc, så den blir sikkert også super :)

neo har jo også frontkamera og minijackutgang i toppen, så der er den jo bedre enn Arc faktisk, også er jo også Neo en del billigere.

Det eneste som er bedre med Arc er vel at den er tynnere med større skjerm, og har mer RAM?

 

Når kan vi forvente å kunne lese testen av Xperia Neo her på amobil??

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg så veldig frem til denne telefon. Endelig en Android telefon med knall utseende. Hadde hørt det var noen butikker som begynte å få den inn, så jeg tok turen for å sjekke hvordan den faktisk så ut. Bilder har en tendens til å bedra. Jaggu hadde jeg rett også. Denne telefon ser rett og slett billig ut, den føles billig ut og den virker særdeles sjør.

 

Kanskje jeg hadde høye forventninger til utseende, siden det virker som en telefon der dette er i fokus. Men jeg har vel omtrent aldri hatt en slik plastikfølelse på en telefon før (Iallefall ikke på lenge). Det minner mye om de billigmobilene Sony Ericsson kom med i T serien sin. Nå fikk jeg ikke sett den med skjermen på, så jeg kan ikke kommentere det. Telefon føles også veldig lett, noe som var med på å forsterke den "billig" følelsen jeg fikk.

 

Eller er det flott å se at folk kommer med nye alternativer med supre Android telefoner til en fornuftig pris. Dette er nok en telefon som på lik linje med Desire vil selge mye, og holde en lav pris. Jeg unner SE dette, men telefon var dessverre ikke noe for meg.

Lenke til kommentar

Er det en Ekornes Manhattan jeg ser på side 3? :p

 

Ellers er dette en knall telefon. Batteriet holder ikke så lenge her da, men håper på at det går seg til. Det var slik med X10'en også. Telefonen er stor, men likevel slank og lett, så det føles ut som en liten telefon, sort of, og det liker jeg. Den tar mindre plass i lomma enn X10 gjør. Jeg var også heldig og fikk den for internettpris hos Expert, og det forventet jeg virkelig ikke. Synes det er et godt kjøp. Bare merkelig at ett år gamle X10 uten abonnement hos Expert er dyrere enn Arc uten abonnement. :p Men men, happy for denne likevel. :D

Endret av janskalvik
Lenke til kommentar

Med unntak av Xperia Play synes jeg SE gjør mye bra med sine Xperia-modeller for tiden. Ble spesielt imponert over X10 Mini i fjor, selv om den står i skyggen av HP Veer nå. Arc er lekker og fullspekket av teknologi, en kombinasjon som er svært sjelden for Android-mobiler.

 

Stå på SE.

Lenke til kommentar

De tøffeste konkurrentene til Sony Ericsson Xperia Arc er LG Optimus 2X, som har tokjerneprosessor og er enda litt raskere. Men den er dyrere og tar ikke like gode bilder.

I følge prisguiden er de laveste prisene på P990(4148) lavere enn Arc (4288)..

Oppdater meg. P990? Sony Ericsson P990?

Lenke til kommentar

Med unntak av Xperia Play synes jeg SE gjør mye bra med sine Xperia-modeller for tiden. Ble spesielt imponert over X10 Mini i fjor, selv om den står i skyggen av HP Veer nå. Arc er lekker og fullspekket av teknologi, en kombinasjon som er svært sjelden for Android-mobiler.

 

Stå på SE.

Tja, smaken er vel som baken. Personlig synes jeg det hagler av lekre Android telefoner, noe som kanskje gjør det vanskelig å finne "den rette".

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...