Gå til innhold

HTC Evo 3D er offisiell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg venter til HTC eller Samsung kommer med en 4" modell (syns det er den optimale skjermstørrelsen) med kraftig prosessor, mye ram og full fokus på kamera. SE Xperia X10 har ganske bra kamera, men aldri i livet om jeg ville kjøpt en SE android etter de anonserte at de gir opp updates til X10.

 

Savner en skikkelig god og rask kameratelefon fra en stabil produsent :(

Lenke til kommentar

Hvis denne får Android 2.3 med Sense. Hvorfor får vi det ikke på Desire HD også, om jeg får være så frekk og spørre?! HTC irriterer meg for tiden...

 

De har jo annonsert at vi får 2.3 i Juni eller noe sånt, så slapp av. Ikke regn med at denne mobilen kommer ut før vi får ny versjon av android uansett.

Lenke til kommentar

Nja, hørtes merkelig ut. Denne telefonen er laget for Sprint i USA, dvs CDMA og WiMAX nettverk, ikke GSM. I tillegg er det ikke sim-slot på CDMA telefoner.

 

Du har for så vidt rett, men jeg finner faktisk

 

HTC EVO 3D

 

og

 

HTC EVO 3D CDMA (Sprint) på gsmarena.com

 

Førstnevnte har samme bånd som vi bruker her hjemme, sistnevnte er ren CDMA telefon. Kan jo faktisk være at det er riktig at 3D vanlig kan brukes i Norge.

Lenke til kommentar

Tja... Sikkert en grei mobil, men hva i h.....e skal man med "brillefri parallaksehindringsteknologien" ???

På tide andre mobilprodusenter lærer av Nokia og lager kvalitetsmobiler som tar GODE bilder som kan brukes til noe! Vi har sett nok av dette "super duper kamera" opplegget nå.. Bilder skal kunne brukes til noe (les; god kvalitet) ikke bare en suppe av avanserte ord..

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

Nå er det ingen telefoner som tar GODE bilder, selv ikke Nokia N8. Personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre om kamerakvaliteten på en mobiltelefon, det er viktigere at det er en god telefon, noe Nokia sliter med. Skal man ta bilder er det mye bedre å bruke et skikkelig kamera :thumbup:

 

Ikke alle har råd til å bruke 5000kr på en telefon og tilsvarende på et godt kamera. Jeg ønsker meg en mobil i 5000kr klassen der fokus er på et så godt kamera som mulig samtidig som den har rå ytelse.

Selvfølgelig, er man hobbyfotograf løper man ikke rundt med en mobiltelefon. Men for oss som er midt i mellom er det veldig atraktivt med et bra kamera på telefonen. Ikke dette 3D skvipet de pusher på med som et markedsføringsknep.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...