Gå til innhold

Dårlig TV-salg for Philips


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på hvor mye av problemet som stammer i fra at de ikke har innebygd 3D i TVene slik at man må kjøpe en ekstrapakke?

 

Det spillte ingen innvirkning for meg, ettersom jeg ikke bryr meg fletta om 3D, men jeg kan tippe det er mange som heller velger Sony, Samsung eller LG istedet fordi det er innebygget der. Ikke nødvendigvis forid de er så opptatt av 3D, men som "kjekt å ha" feature.

 

Håper de ikke slutter, for bildekvaliteten deres er super! :D

Lenke til kommentar

Jeg har kjempesansen for ambientlyset og har egentlig alltid hatt lyst på en skjerm med dette. Problemet er at disse skjermene ligger såpass mye høyere i pris så når alt kommer til alt så blir det til at man dropper dette til fordel for en vanlig skjerm. Men selve funksjonen er helt genial og fungerer kjempebra. Problemet er at det er nok vanskelig å selge den inn.

Lenke til kommentar

De har hatt endel feilsatsinger som CE-HTML og tivoli-lyset rundt skjermen som det ser ut til å ha gått prestisje i.

 

Og de har vel enda ikke noen modell med USB-opptak.

 

Synes ambient-lyset er en ganske ok funksjon, men ikke ok nok til at det er verd å kjøpe phillips. Håper dette betyr at tulleformatet 21:9 ikke blir noen stor suksess heller.

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...