Gå til innhold

Se så rask den er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes alltid det er litt teit med disse sammenligningene. Det er så mye som kan være feil og tilfeldig her. Er de på samme nett? Har de satt opp så den ene har mer båndbredde? osv osv

 

Om noe så vil jeg si jeg rett og slett er uimponert, og det med tanke på at

1. Det er en video de kan ha jukset med

2. Den skal ha superdupermegabra prosessor, mens iPhone sin aldri har vært kjent for å være det mest cutting edge.

3. Den burde dermed vært MYE kjappere enn det her i alle fall

4. Man ser på loading-baren på toppen at hele siden ikke er lastet inn så særlig mye kjappere selv om den vises.

 

Ja, jeg har iPhone selv, men hadde nok postet det her uansett.

Lenke til kommentar

Ehm... Det er greit å være skeptisk til kilder og sånn, men det der er vel å ta litt hardt i...

Det er ikke usannsynlig at den er raskere siden du poengterer at prossessoren er en del bedre, men fordi den viser seg å være raskere tror du det er jukset med filmen? :-P

Den ér mye kjappere. Iphone er kjent for å være svært rask, uavhengig av om det er den dårligste prossessoren på markedet. Derfor er en sammenligning her en god sammenligning.

Og hele siden er ferdig på X2 før det øverste bildet er kommet frem på Iphone. Heller ikke Iphone har loadet hele siden innen den tid, så jo, jeg vil si at X2 her knuser Iphone.

 

Og jeg lurer også på hvorfor alle sammen legger seg så opp i batteritiden? Jeg ser folk stiller seg skeptisk til det over alt, men hver eneste gang er det noen som kommer og påpeker at batteritiden sannsynligvis er bedre, da en slik prossessor bruker mindre strøm enn en tilsvarende med en kjerne.

 

Jeg har selv ingen referanser på det, annet enn at jeg ser det nevnes overalt og at de som regel også dokumenterer en slik påstand :-)

Lenke til kommentar

Slike nettlesersammenligninger er alltid så meningsløse. Det er jo vanlig å bruke en lokalt lagret webside, så det er sikkert også gjort her, men hva sier det oss egentlig? Stort sett ingenting. Om det tar 2,1 eller 2,6 sekunder å laste inn en nettside har vel ingenting å bety. Variasjonen i serverresponstid og nettrafikk er altfor stor uansett. For ikke å snakke om de "fantastiske" mobilnettene. Det er jo ikke måte på hvor mange millioner bits per sekund man skal kunne sende og motta. Problemet er bare at det fortsatt går som sirup, selv midt i Oslo. *skuler på mobiloperatørene*

 

Det er den generelle brukerfølelsen og minimering av forsinkelser som teller.

Endret av maedox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...