Gå til innhold

Test: HTC Desire HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk min HD i går og er kjempefornøyd.

 

Men opplever en merkelig bug med skriving av SMS, åæ funker fint, men skriver jeg ø blir det o uansett hva jeg gjør.

 

Merket dere dette i testen? Har forstått det sånn at flere har dette problemet.

 

Network norway har fortsatt noen inne i webshopen sin btw.

Lenke til kommentar
Når vi ønsker såkalt turn-by-turn-navigasjon er altså vårt eneste valg såkalt Premium-navigasjon.

 

Denne såkalte setningen brukar det såkalte ordet såkalt litt for mange såkalte gonger, etter mitt såkalte syn.

 

For i overkant av 200 kroner varer navigasjonslisensen i telefonens levetid. [...] Deretter må man betale 35 kroner i måneden for hvert område man ønsker å bruke.

 

200/35 = ~5,7

 

Er det meininga at me skal kjøpe ny mobil til 5000 kr meir enn 3 gonger i året? Eg veit at eg ikkje er den som byttar mobil oftast, men no skjønar eg kvifor alle klagar på at dei er blakke heile tida.

 

Håpar på ein test av Desire Z snart, som vart lansert samtidig med DHD. :)

Endret av enixitan
Lenke til kommentar

"Vi hadde kanskje trodd skjermtastaturet ble bedre på grunn av skjermstørrelsen. Riktignok blir tastene større enn på den 3,5 tommer store skjermen i Iphone 4."

 

 

Jeg klarer ikke å se noen som helst grunn til å automatisk sammenlikne den med iPhone? Det er greit nok på en del felt som for eksempel underholdning, siden iPhone gjerne sees på som den største konkurrenten på det feltet, men når det kommer til hvordan den er å skrive meldinger med? HTC og iPhone er da virkelig ikke de eneste mobilene som har tuch.

Lenke til kommentar

Giii meeeg test av HTC Desire Z er dere snille!

 

Gjerne også en test hvor dere setter telefonene opp i mot hverandre i bruk.

 

Den ene har fysisk tastatur og den andre ikke. Liker du knapper kjøper du Desire Z. Noe mer du lurte på?

 

Ja faktisk! Er det merkbar forskjell med 800 MHz prosessor, istedenfor prosessoren til DHD? Gjør dette at telefonen "stresser" oftere enn DHD'en, slik som beskrevet i testen?

Lenke til kommentar

o.O 

 

Hva faen er det med dere å android-telefon tester? Dere nevner andre androidmobiler, men later som at det ikke eksisterer andre telefoner med android 2.2!

 

Kjøp en annen navigasjonssoftare eller "kjøp en nokia som har gratis navigering via ovi maps"? Sammenligningene deres er direkte latterlige noen ganger. Jeg er enig i at google maps ikke er det beste valget i norge, derfor har jeg svidd av 260 kr på CoPilot live. Men å heller kjøpe en nokia?! Come on, dette er Arsæll-low!

 

 

Lenke til kommentar

Giii meeeg test av HTC Desire Z er dere snille!

 

Gjerne også en test hvor dere setter telefonene opp i mot hverandre i bruk.

 

Den ene har fysisk tastatur og den andre ikke. Liker du knapper kjøper du Desire Z. Noe mer du lurte på?

 

Ja faktisk! Er det merkbar forskjell med 800 MHz prosessor, istedenfor prosessoren til DHD? Gjør dette at telefonen "stresser" oftere enn DHD'en, slik som beskrevet i testen?

Tror Desire Z har en nyere CPU. Den skal visstnok være raskere en Desire HD sin selv om den kjører "bare" 800 MHz. I tillegg bruker den mindre strøm slik at batterilevetiden blir vesentlig lengre.

Lenke til kommentar

Tenker jeg skal bestille meg en HD selv, men kommer meg ikke ut av gropa jeg ligger oppi.

Tenker litt i negativ retning mot batterilevetiden da jeg er vande med å kunne tyne noen dager ut av Heroen.

MERK at jeg dog som regel setter den i ladestasjon på jobb anyways når jeg sitter på kontoret, så jeg vet ikke hva jeg klager over egentlig..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...