Gå til innhold

Oppgraderer Safari


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bare jeg som får frysninger hver gang jeg ser en apple nyhet. alle norske nettaviser er spama fulle av apple. de som bruker safari får sikkert opp en notify sak som forteller dem om oppdateringen uansett. HW skulle aldrig slått seg sammen med prgram avdelingen.

Merkelig at det bare er nyheter om Apple det klages på. HW har jo en tendens til å lage en nyhetssak om små oppdateringer i ethvert nisjeprogram uten at det klages og sytes om det.

Lenke til kommentar

Jeg liker markedsføringa til Apple.

 

3GS kommer ut, og markedsføringa er: WOW!! Den nyeste Iphonen er den RASKESTE og KRAFTIGSTE Iphonen EVER!!!

 

Ny Safari: WOW!! Ny Safari som er BEDRE og RASKERE enn den forrige!!!

 

Jeg synes det er litt deprimerende overfor menneskeheten at denne typen markedsføring er det som virkelig får alles oppmerksomhet.

 

Jeg lurer på hvem som tror at den nye Iphonen er dårligere enn den forrige? Eller at oppdateringa til Safari er en reell nedgradering av nettleseren?

Lenke til kommentar

Det er kanskje åpenbart, men det er likevel det vi vil høre. Riktignok vil vi også høre hvor mye raskere. Det hadde ikke vært like kult om Safari var kommet ut og "vi har fikset 200 bugs og vi har også endret litt på java-motore, den er nok mer effektiv nå."

 

Hvis det eneste de skulle rapportert om var nyvinninger (eller endringer som ikke er åpenbare, f.eks hastighetsøkning) ville det ikke vært så mye å skrive av.

 

Et annet poeng er jo at hele konseptet med 3Gs var ny innmat, det dreide seg bare om at den var dobbelt så rask som den første iPhonen.

Lenke til kommentar

Synes det er rart at Apple ikke fokuserer mer på å vise frem et utvalg av de nye funksjonene sine (linken til denne siden lå ikke godt synlig på Apple sine sider for å si det slik). Veldig mye av promoteringen derse består i å fortelle hvor mye bedre den nye utgaven deres er sammenlignet med deres tidligere utgave og deres konkurrenter; jeg har litt problemer med å sitte igjen med et inntrykk av hva jeg egentlig får med siste Safari som jeg ikke kan få i andre nettlesere.

 

bare jeg som får frysninger hver gang jeg ser en apple nyhet. alle norske nettaviser er spama fulle av apple. de som bruker safari får sikkert opp en notify sak som forteller dem om oppdateringen uansett. HW skulle aldrig slått seg sammen med prgram avdelingen.

 

Nå er det stor forskjell på hvor godt diverse sider følger opp saker rundt Apple.

Et lite eksempel (fra en annen nettside):

 

Ny Safari i dag?

Mandag 7. juni kl 06:00

 

Ny Safari i dag

Tirsdag 8. juni kl 10:31

 

 

Til å være en nettside som skriver nyheter om hva som skjer innen data generelt, synes jeg det er veldig lite nyheter rundt Apple på HW. Det uansett om det gjelder maskinvare eller programvare, noe som også betyr: Du hadde uansett ikke blitt helt kvitt Apple-nyheter uansett da de ikke kun står for utviklingen av deres programvare :p

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

Det er faktisk litt morsomt..

Jeg liker heller ikke Apple, som regel, men det kan jo være det skjer noe interessant, og dersom det ikke er interessant, er det jo strengt tatt bare å la være å lese hele nyheten :-)

 

Og hvis dagen din blir ødelagt av at du ser AT det er skrevet om Appleprodukter, burde du holde deg innendørs og unna nettet :-)

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne ha flere Apple-relaterte nyheter her, ikke færre. Interessant å se hva de driver med siden de ofte opererer på en litt annen måte enn resten av markedet, og jeg synes de fleste produktene Apple kommer med er interessante å lese om siden de ofte skiller seg en del ut fra det konkurrentene kommer med.

Endret av Juke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...