Gå til innhold

Desire får bedre batterilevetid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan gjenta det jeg skrev i HTC Desire-tråden i går angående oppdateringen til 1.21.405.2:

 

Jeg har oppdatert til 1.21.405.2 i dag. Det gikk veldig fint, og telefonen responderer raskere enn før. :thumbup:

 

Telefonen skrur seg av raskere etter denne oppdateringen.

Lenke til kommentar

Du trenger forsåvidt ikke vente på at telefonen gir deg en lyd om at du kan oppdatere heller. Gå inn på Instillinger - Om telefonen - Oppdateringer av systemprogram. Tar deg mellom 3 og 5 minutter å laste ned OG installere den nye oppdateringen når du er tilkoblet trådløst nett. Merker forsåvidt ingen forskjell hittil utenom meldingsoppdateringen, den var nice :)

Lenke til kommentar

Kopiert fra kewell79:

1.21.405.2

 

Changes reported:

- Updates bootloader to 0.80

- New radio image

- New youtube app with HQ option (1.6.20E).

- Fixed htc's weather widget (integrated into clock&weather widget) not knowing where you are (1.15.xxx just said the name of the country in some countries).

- SMS issue (from non-numerical senders) is resolved.

- fixed random contact showing when receiving operator SMS.

- fixes the voicemail bug for the French carrier SFR (short voicemail number used to call 911/emergency).

- Messages app now shows a count on the number of messages in the SMS inbox.

- calendar/contacts bug - unable to store contact's birthday - has been fixed.

- Long click on the menu button when in home screen now doesnt pop up the keyboard, like it uselessly did before.

- SMS reader does not show the little smiley androids any more - just the mere types.

Lenke til kommentar

Har det kommet en ny oppdatering til Desire som IKKE er Froyo?? :thumbdown: I så fall er det bare å holde seg til MCR 3.1 istedet. Det er un-f**king believable at det skal ta HTC sååå lang til å få lagt sense til Froyo og få sluppet romen.

Endret av killerost
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...