Gå til innhold

Hva ville Norge vært uten fremmedinnvandring?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vaskehjelpen ville gått vekk. Det ville endt med at vi måtte ta alle dritt jobbene sjøl :ph34r:

Noe våre etnisk norske ungdommer kunne hatt godt av å ta seg av, både for lønna og for å skape en god "arbeidskultur" fra tidlig alder av. Norske ungdommer er i dag heldige hvis de i det hele tatt klarer å få seg en sommerjobb. Vi har også nok av voksne etniske nordmenn som er arbeidsledige.

 

Mangfold

Hvilken del av dagens mangfold i Norge ville du savnet?

flerkulturelle barnehager

Hvorfor er dette ønskelig?
inntrykk fra andre kulturer
Hvilke inntrykk fra fremmede kulturer mener du har hatt en positiv innvirknig på det norske samfunnet? Endret av 793
Lenke til kommentar

vaskehjelpen ville gått vekk. Det ville endt med at vi måtte ta alle dritt jobbene sjøl :ph34r:

Noe våre etnisk norske ungdommer kunne hatt godt av å ta seg av, både for lønna og for å skape en god "arbeidskultur" fra tidlig alder av. Norske ungdommer er i dag heldige hvis de i det hele tatt klarer å få seg en sommerjobb. Vi har også nok av voksne etniske nordmenn som er arbeidsledige.

 

Mangfold

Hvilken del av dagens mangfold i Norge ville du savnet?

flerkulturelle barnehager

Hvorfor er dette ønskelig?
inntrykk fra andre kulturer
Hvilke inntrykk fra fremmede kulturer mener du har hatt en positiv innvirknig på det norske samfunnet?

jeg er 15 år og jeg har hatt en jobb i 3 snart 4 år, eller jobb og jobb. Jeg har gått med aviser haha :new_woot:

Lenke til kommentar

Muligheten til å kunne utvinne olje.

Jeg antar du sikter til europeiske amerikanere og engelskmenn? Disse inngås ikke under 'fremmedinnvandrere' i min bok.

 

Da er dog din bok subjektiv vridd og meget feil, alt av ikke-norske kulturer er fremmedartet. Selv så vil matretter, musikksjangere, varer og tjenester skape et tomrom som vil være vanskelig å fylleigjen.

Og ikke minst enkeltpersoner som gjør sin innsats for fellesskapet ;)

Lenke til kommentar

Muligheten til å kunne utvinne olje.

Jeg antar du sikter til europeiske amerikanere og engelskmenn? Disse inngås ikke under 'fremmedinnvandrere' i min bok.

 

Da er dog din bok subjektiv vridd og meget feil, alt av ikke-norske kulturer er fremmedartet. Selv så vil matretter, musikksjangere, varer og tjenester skape et tomrom som vil være vanskelig å fylleigjen.

Og ikke minst enkeltpersoner som gjør sin innsats for fellesskapet ;)

Politisk korrekthet, yo!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...