Gå til innhold

Test: Lian Li PC-P50BSCAND


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser du fortsatt jobber med samme hovedkort og Ninja Scythe kjøleren nilsen.

Likte at du har gjort en god jobb med bildetakingen , men hadde vært fint med enda flere bilder *hint bildegalleri*.

 

Savner dog at det blir gjort grundige tester på hvor mye kabinettet og vifteløsningen greier å kvitte seg med varme , tror det vil være høyt aktuelt nå spesielt med tanke på hvor få kabinetter Nvidia anbefaler for en Sli eller Tri Sli løsning med 480 skjermkortene...

Lenke til kommentar

Dette kabinettet ser veldig bra ut men helt uten "negative" ting er det ikke, men så er prisen veldig hyggelig. De tingene som jeg synes er "negativt" er at Lian li kabinetter ikke er de mest solide og egner seg ikke for folk som slipper sine pc'er ned fra andre etasje med jevne mellomrom, Lian li bruker litt tynt materiale i veggene for å spare vekt, som en konsekvens bulkes de relativt lett. Den andre tingen er harddisk løsningen, personlig synes jeg at Lian Li PC-B25F har en bedre løsning, men jeg er ofte inne i pcen min med forskjellige harddisker, for en normal pc bruker ser løsningen her ut til å være helt ok og sannsynlig bedre enn de fleste andre kabinetter.

 

Men når dette er sagt så kan det jo nevnes at når jeg oppdaget Lian Li PC-B25F på Lian-Li's hjemmeside sprang jeg rundt til mine venner ( som ikke er nerder ) å fortalte om det fantastiske nye produktet, de fikk bekreftet sine mistanker om at jeg er gal. Og som en siste ting, Lian Li PC-B25 finnes i en støydempet variant( Lian Li PC-B25S ) som ikke ser ut til å være tilgjengelig i Norge ennå.

Endret av ivaroe
Lenke til kommentar

Jeg er lykkelig eier av en PC-B25FB ATX Black og er strålende fornøyd. Kjøpt hos Dustin for 1300. absolutt verdt pengene.

Da var det verre med nyinnkjøpt vannkjøling fra Aquacomputer som nå står i kabinettet. Med det er en annen historie.

Lenke til kommentar

jepp. du skal fordyre et kabinett med sort interiør når du likevel aldri glaner inn der. kabinettet leveres ikke med vindu.

hvis du likevel vil ha et kabinett der du viser frem innmaten så finnes det alternativer eller du kan lakkere det selv og modde sidepanelet med et vindu.

 

Ser Corsair har sansen for sort interiør.

Lenke til kommentar

Ser du fortsatt jobber med samme hovedkort og Ninja Scythe kjøleren nilsen.

Likte at du har gjort en god jobb med bildetakingen , men hadde vært fint med enda flere bilder *hint bildegalleri*.

 

Savner dog at det blir gjort grundige tester på hvor mye kabinettet og vifteløsningen greier å kvitte seg med varme , tror det vil være høyt aktuelt nå spesielt med tanke på hvor få kabinetter Nvidia anbefaler for en Sli eller Tri Sli løsning med 480 skjermkortene...

Hoho, du er meg en kravstor en! :-)

 

Selv har jeg lenge grublet på en test der man på en stabil og reproduserbar måte kunne fått matet en form for synlig røyk inn i kabinettet, og sett hvordan luften flyter. Man kan dermed studere nærmere hvor lufter setter seg ved bruk av forskjellige viftekonfigurasjoner og ikke minst komponenter. Problemet jeg hittil har hatt i de uoffisielle tankene mine er at kabinetter ikke bare suger inn luft via viftene, men også via alle mulige småsprekker og hull.

 

Sånn generelt kan jeg vel også neve at mye vil bli gjort i tiden fremover, forhåpentlig av positiv art. Jeg har vel kanskje sagt dette før, men TTT™.

Endret av Nilsen
Lenke til kommentar

Meget fint kabinett med masse gode løsninger. Kan dessverre ikke si at det stygge toppstykket hører hjemme noen plass, da det bryter de harde fine linjene til kabinettet.

 

Er helt enig! Jeg synes de "ødelegger" en del av sine kabinett med slike stygge brønner for USB/Audio kontakter, osv.

 

Så er jo de fleste i øvre prisklasse mere strømlinjeformet også... :roll: Elsker fortsatt Cube'en min da. :)

Lenke til kommentar

hvordan er det med plass ellers i kabinettet her da ? er nå eier av et små harry Cooler master Storm Scout som jeg ikke får plass til 5870 kortet mitt i , er det plass til et slikt kort i dette kabinettet ? om det er det så blir dette vertfall mitt neste kjøp ! :)

 

 

 

 

Dette burde vært med! Kabinettet støtter opptill 28,5 cm lange skjermkort, så HD 5870 og GTX 480 går fint. HD 5970 å du derimot trikse litt med.

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...