Gå til innhold

Ingen iPad-planer hos Acer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde dere forventet noe annet? Ipad er Apple sitt varemerke, selvsagt har ikke noen andre tenkt å lage en Ipad. Sier seg vel rimelig greit selv eller?

 

Eller er vi tilbake der det er om å gjøre å legge inn Ipad i alle artikler i håp om flere reklamekroner?

 

Seriøst, skjærpings HW.no

Lenke til kommentar

apple må vel lage en ipad kraftigere enn en middels netbook før der er noe og ta opp en kamp mot?

og at acer ikke lager andre merker sine produkter er jo direkte hårreisende!!

 

bare venter på de nye sakene i morgen jeg "Ingen poweredge planer hos hp", "ingen proliant planer hos dell" eller kanskje "ingen alienware planer hos lenovo"?

Lenke til kommentar

tar heller en lenovo x200 tablet med core2duo, ddr3, led skjerm, ssd, 3g og multitouch selvom den er helt fra 2008 tidlig 2009 modellene, enn ipad :)

thinkpad-x200-tablet-300x252.jpg

om noen skal ta opp kampen så burde det vel være apple og lage en ipad som klarer matche det resten laget i av specs 2008?

når f.eks lenovo lanserer sin nye genrasjon tablets med quad core i år synest jeg fokuset er litt feil vei og apple burde hoste opp noe bedre ikke motsatt.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Ut i fra overskriften så lurer jeg på hva slags produkt iPad egentlig er.

 

Er det en slags tablet, eller er det et helt nytt og eget produkt?

 

iPad er jo Apple sitt varemerke, men med Sony sitt varemerke Walkman, ble jo det et allment begrep for bærbare kassetspillere. Om disse produktene (tablet/iPad) allerede har fått navn som tablet ser jeg ingen grunn til å blande inn andre produkter sine varemerker.

Lenke til kommentar
Hadde dere forventet noe annet? Ipad er Apple sitt varemerke, selvsagt har ikke noen andre tenkt å lage en Ipad. Sier seg vel rimelig greit selv eller?

Artikkelforfatteren mener neppe at noen andre skal bruke varemerket ipad, men lage noe som ligner. Jeg forstår godt hvorfor ikke Acer gidder å lage noe som ligner. Ingen med forstanden i behold har vel som målsetning å kopiere markedets dårligste produkt i sin klasse.

 

Nettbrett er vel et greit norsk uttrykk for disse "tablet"-maskinene?

 

Personlig kunne jeg gjerne tenkt meg selve nettbrett-delen av Lenovo Ideapad U1.

Lenke til kommentar
Jeg forstår godt hvorfor ikke Acer gidder å lage noe som ligner. Ingen med forstanden i behold har vel som målsetning å kopiere markedets dårligste produkt i sin klasse.

 

Haha! Så jævla bittert :!: Klart det er markedets dårligste produkt når det leveres uten Linux, haugevis av input/outputs og masse annet piss som vanlige folk ikke bruker.

 

iPad har det klart fineste designet på markedet, og det veit du.

Lenke til kommentar
Jeg forstår godt hvorfor ikke Acer gidder å lage noe som ligner. Ingen med forstanden i behold har vel som målsetning å kopiere markedets dårligste produkt i sin klasse.

 

Haha! Så jævla bittert :!: Klart det er markedets dårligste produkt når det leveres uten Linux, haugevis av input/outputs og masse annet piss som vanlige folk ikke bruker.

 

iPad har det klart fineste designet på markedet, og det veit du.

Nei for ingen bruker vel usb og minnekort :roll:

Lenke til kommentar
iPad har det klart fineste designet på markedet, og det veit du.

Den er pen, men finest? Tja.. Padda blir som sagt i andre tråder sikkert en salgssuksess til tross for hvor elendig den er. Macfans løper til eplebutikken som hodeløse høns, kjøper katta i sekken, og er strålende fornøyd og stolt på grunn av utseendet. Mange andre, deriblant jeg, kan sitte på sidelinja og le og riste på hodet samtidig.

Lenke til kommentar
Jeg forstår godt hvorfor ikke Acer gidder å lage noe som ligner. Ingen med forstanden i behold har vel som målsetning å kopiere markedets dårligste produkt i sin klasse.

 

Haha! Så jævla bittert :!: Klart det er markedets dårligste produkt når det leveres uten Linux, haugevis av input/outputs og masse annet piss som vanlige folk ikke bruker.

 

iPad har det klart fineste designet på markedet, og det veit du.

 

Fineste designet?! Oioioioi...

Personlig syns jeg f.eks. http://www.linuxfordevices.com/c/a/News/ICD-Ultra-and-Vega/ er penere. Du er klar over at om du bruker bittelitt tid på å se deg rundt, så er det lett å finne ting som er penere enn alle de tinga Apple selger, ja? Designet deres er i beste fall lettvint og smått middelmådig. Resten er bare føleri og hype som blir "solgt" med produktet sånn at du føler at det er penere. (Enkel markedsføringstaktikk, egentlig. Og knallsolid branding stort sett alle andre selskaper bare kan drømme om.)

Lenke til kommentar
Design er ikke alfa og omega for alle og det veit du.

Enig, det finns en minoritet som nedprioriterer design.

 

 

Macfans løper til eplebutikken som hodeløse høns, kjøper katta i sekken, og er strålende fornøyd og stolt på grunn av utseendet. Mange andre, deriblant jeg, kan sitte på sidelinja og le og riste på hodet samtidig.

Alikevel har Apple de mest fornøyde kundene.

 

 

Fineste designet?! Oioioioi...

Personlig syns jeg f.eks. http://www.linuxfordevices.com/c/a/News/ICD-Ultra-and-Vega/ er penere. Du er klar over at om du bruker bittelitt tid på å se deg rundt, så er det lett å finne ting som er penere enn alle de tinga Apple selger, ja? Designet deres er i beste fall lettvint og smått middelmådig. Resten er bare føleri og hype som blir "solgt" med produktet sånn at du føler at det er penere. (Enkel markedsføringstaktikk, egentlig. Og knallsolid branding stort sett alle andre selskaper bare kan drømme om.)

Slapp av kompis, veit hvordan jeg bruker google. Veldig fin den Android tableten der, var mange fine fra CES også, men foretrekker fortsatt iPad designet.

Nok engang, hvis alt er bare føleri og hype, hvorfor er Apple kunder så jævla fornøyde?

Lenke til kommentar
Man pisser ikke på egen religion.

 

Dølle konservative folk pisser ikke på egen religion, kanskje.

Til sammenligning; folk blir alltid sjokkerte når jeg forteller dem at jeg er personlig kristen. For man trenger ikke å være en dum stereotyp. :)

 

@Ebbe2: Fordi de mer fanatiske generelt holder seg til sin lille boble og får ikke så mye ekstern stimuli.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...