Gå til innhold

Verdens første mus med multi-touch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror Magic Mouse kan være et knallbra produkt, i allefall for de som like litt mindre/flatere mus. Er man derimot en av de som liker å hvile hånda oppå musa eller liknende er det kanskje greit å satse på noe annet. Kan også tenkes at denne blir håpløs dersom man foretrekker mus med masse knapper som kan mappes til alt mulig rart i f.eks. spill.

 

Er veldig nysgjerrig på hvordan denne blir å bruke i praksis i allefall. Har bestilt en selv, skulle den suge får jeg benytte meg av 14-dageren og returnere den igjen. :p

 

Det er i allefall den stiligste datamusa jeg noensinne har sett om ikke annet, og jeg er veldig nysgjerrig på å teste den siden den skiller seg såpass mye fra det man er vant til å se av datamus med tanke på funksjonalitet.

Lenke til kommentar

Tanken på et slikt produkt har aldri slått meg. Men må innrømme det åpner horisonten for å hvordan interagerer med mus og pc.

 

Hvordan vil dette påvirke brukeren og bruken av programvare i praksis?

 

Dette produktet kan sees i likhet med det å ha én touchscreen på baksiden av mobiltelefonen som ekstra navigeringsfunksjonalitet.

 

Syns det kunne vært litt mer info om fordeler ved bruk og hvordan de ser for seg brukeren lar seg påvirke av produktet. Kortsiktig og langsiktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...