Gå til innhold

Ipod Nano får videokamera


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Apple har lansert femte generasjon Ipod Nano, som ikke overraskende kommer med en del forbedringer fra forgjengeren. "

 

Jeg synes strengt tatt dette var overraskende, jeg ;-P

 

Det teiteste må være at de har lagt inn et video only-kamera :-P

På iPhone hadde de et pic only kamera i to generasjoner, før de forstod at det faktisk finnes folk som synes det er greit å ha muligheten til å snappe opp en film innimellom :-)

Er dette en kompensasjon?

"Ny Nano med gammel iPhone utfyller hverandre perfekt"? :-P

 

Hvorfor ikke bare gjøre det riktig med en gang, er mitt spørsmål :-)

Lenke til kommentar

Rart at de ikke kom med en bedre radio med digital radio muligheter i tillegg. Nå satser vi jo på DAB i norge, men etter det jeg har forstått så er det en steinalder teknologi allerede.

 

Synes det er rart at touchen heller ikke fikk kamera, men uansett kommer nok YouTube og lignende tjenester til å bli overlesset med enda mer søppel etter dette. Et annet spørsmålø er hvor bra dette kameraet egentlig er, om det kun kan brukes til lek eller mer seriøse ting også.

 

Og som nevnt, så kunne man kanskje også fått inn muligheten til å ta enkelt bilder også, men det kommer nok i løpet av 2- 3 generasjoner, he he.

 

Endelig fikk man mulighet til å organisere programmene på iPhonen i iTunes, dette synes jeg var på høy tid at kom. Men mangler fremdeles muligheten til å kunne synkronisere disse spillerene mot flere enn en maskin. Noe som jeg har surt erfart når jeg fikk ny maskin.

Lenke til kommentar

Bare jeg som synes matt aluminium er et baedre valg? Det ser mer eksklusivt ut, på den måten at det ikke prøver å stikke fram. Og når de først legger inn FM radio, gjør de det skikkelig. Bare synd at Microsoft tilbyr HD radio på sin Zune HD.

 

Jeg så ørten kommentarer på Engadget fra folk som sa de nå hadde fått et enkelt valg, nemlig Zune HD. Ingen OLED anno 2009, med DEN prisen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
(...)Et annet spørsmålø er hvor bra dette kameraet egentlig er, om det kun kan brukes til lek eller mer seriøse ting også.

Hva mener du med "mer seriøste ting"? Med tanke på at produktet trolig er myntet på den yngre garde som kanskje bare ønsker å enkelt kunne laste opp videoopptak til YouTube, er det vel begrenset hva man faktisk kan utrette med det lille videoapparatet?

 

Produktet heter iPod. Det ser helt latterlig dumt ut med Ipod.

Har du lest denne artikkelen?

Lenke til kommentar
Produktet heter iPod. Det ser helt latterlig dumt ut med Ipod.

Har du lest denne artikkelen?

Ja, det er tydelig at redaksjonen føler seg mer kompetente og språkkyndige enn Språkrådet (det offisielle norske organet som skal ivareta språket vårt), og høyt hevet over over Språkrådets anbefaling om å skrive iPod...

http://www.sprakrad.no/nb-no/Toppmeny/Aktu...Pod-eller-Ipod/

Endret av Newton
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...