Gå til innhold

Opera 10 beta 2 klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker flott her. Men jeg har aldri hatt problemer med test versjonene, oppdaterer så ofte jeg orker å sjekke. De eneste tilfellene jeg ikke oppdaterer er når "Issues" listen sier at kjente sider ikke fungerer. Windows-versjonene av test versjonene fungerer utmerket etter min mening og man trenger ingen advarsel, ihvertfall ikke en sterk en.

Lenke til kommentar

Noen som kan forklare meg hvorfor Opera NEKTER å bruke uTorrent som standard program for åpning av torrents? I Beta 1 fikk jeg muligheten til å velge at dette var standard program, uten at det hjalp. Nå får jeg ikke muligheten, boksen er grået ut...

 

Er ellers fornøyd, synes det er litt kjedelig at battlefields hero ikke kan åpnes derfra, må bruke IE eller FF.

Lenke til kommentar

Opera kræsjer nesten aldri for meg. Ikkje at det er noko problem egentlig, den opner alltid der eg slutta sist uansett.

 

Eineste irritasjonen no er Google Reader, den har ein tendens til å fryse mus-knapp rullinga nedover >:|

 

Noen som kan forklare meg hvorfor Opera NEKTER å bruke uTorrent som standard program for åpning av torrents? I Beta 1 fikk jeg muligheten til å velge at dette var standard program, uten at det hjalp. Nå får jeg ikke muligheten, boksen er grået ut...

 

Er ellers fornøyd, synes det er litt kjedelig at battlefields hero ikke kan åpnes derfra, må bruke IE eller FF.

 

Du kan slå av torrent-klienten i Opera gjennom her: opera:config#BitTorrent|Enable

Lenke til kommentar
Noen som kan forklare meg hvorfor Opera NEKTER å bruke uTorrent som standard program for åpning av torrents? I Beta 1 fikk jeg muligheten til å velge at dette var standard program, uten at det hjalp. Nå får jeg ikke muligheten, boksen er grået ut...

 

Er ellers fornøyd, synes det er litt kjedelig at battlefields hero ikke kan åpnes derfra, må bruke IE eller FF.

 

Du kan slå av torrent-klienten i Opera gjennom her: opera:config#BitTorrent|Enable

 

Unødvendig vanskelig måte å gjøre det på synes jeg, dette burde skje når du trykker på "Velg alltid dette programmet for åpne denne filen"

Lenke til kommentar
Unødvendig vanskelig måte å gjøre det på synes jeg, dette burde skje når du trykker på "Velg alltid dette programmet for åpne denne filen"

Enig. Frustrerende for de som ikke vet om løsningen. Lurer på om det er en bug at den ikke husker\gir mulighet til å huske det du velger.

Lenke til kommentar

Riktig changelog URL: http://www.opera.com/docs/changelogs/windows/1000b2/

 

Opera 10 beta 2 kan lastes ned fra opera.com, men det har kommet meldinger fra testere om en ganske ustabil betaversjon, og eventuelle testere oppfordres til å installere Opera 10 beta 2 på en egen testmaskin/partisjon – den bør i hvert fall ikke erstatte en stabil Opera-versjon som finnes på denne siden.

 

Merkelig å bruke Ghacks som kilde på et slikt paranoid utsagn, de har mest sannsynlig lest noe som har stått i opera desktop team bloggen hvor man finner snapshots:

 

http://my.opera.com/desktopteam/blog/

Endret av mandela
Lenke til kommentar
Var ikke klar over at denne var ustabil.

 

Har installert den på maskinen min, og brukt den aktivt siden i dag morges, uten å merke noe til ustabilitet.

 

Takk fåglarna for at du ikke sitter i noe betatestteam. :) "Nå har jeg brukt denne i noen få timer med min type bruk, nei denne er stabil ja. Kjør ut!" :roll::wallbash:

Lenke til kommentar
Var ikke klar over at denne var ustabil.

 

Har installert den på maskinen min, og brukt den aktivt siden i dag morges, uten å merke noe til ustabilitet.

 

Takk fåglarna for at du ikke sitter i noe betatestteam. :) "Nå har jeg brukt denne i noen få timer med min type bruk, nei denne er stabil ja. Kjør ut!" :roll::wallbash:

Testing er for pyser. Man tar bare en kjapp gjennomgang av funksjonaliteten man har kokt sammen (max 15min), så leverer til produksjon.

 

Folk er så vant til feil her og der at de er på auto-forgivnes modus hele tiden. Jesus ville vært stolt over hvor mye tilgivelse som deles ut hver dag til IT folk.

 

Takk og pris man ikke lager fly på samme måte som vi koder ting sammen sier nå jeg. Ikke det at jeg kan huske en eneste fly-ingeniør som har blitt stilt til veggs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...