Gå til innhold

Hva er dette?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og forresten, emnetittelen i denne diskusjonen er vel ikke helt beskrivende...

 

Emnetittelen er den samme som artikkelen den tilhører. Reglene om emnetitler gjelder ikke emner som tilhører artikler.

 

...glemte å slenge på en smiley etter det jeg skrev. Det var ment som en fleip...:-)

Lenke til kommentar

Jeg har aldri forstått hensikten med å lage minst mulig beskrivende eller rett og slett villedende emnetitler, om det er overskriften på artikkelen eller i forumet er ett fett. De er like lite beskrivende på forsiden av akam.no.

 

Så vidt jeg har fått med meg igjennom flere år her på akam, er det ytret misnøye angående dette i en lang rekke tilfeller uten at det ser ut til at redaksjonen tar det inn over seg. Jeg har ihvertfall aldri sett noen har applaudert intetsigende emnetitler/artikkeloverskrifter.

 

Mulig en opplysende artikkel som beskriver hensikten med denne taktikken hadde vært på sin plass?

Endret av Thunderhead
Lenke til kommentar

Om dere ser på bildet v/Produktinformasjon så ser dere en litt mere lysegrønn bøtte bak skriveren.. vell.. "soppformen" på skriveren er laget slik fordi du skal sette den oppi denne bøtten etter bruk.

Selphy er en portabel skriver og i denne bøtten har du plass til ekstra film, ark, batteri og strøm adapter.

Liker du ikke formen, nytten eller portabiliteten dette gir så er det jo bare til å gå for en CP780.. :new_woot:

Lenke til kommentar
Om dere ser på bildet v/Produktinformasjon så ser dere en litt mere lysegrønn bøtte bak skriveren.. vell.. "soppformen" på skriveren er laget slik fordi du skal sette den oppi denne bøtten etter bruk.

Selphy er en portabel skriver og i denne bøtten har du plass til ekstra film, ark, batteri og strøm adapter.

Åkei, det forklarte litt mer. Men det virker fremdeles fryktelig upraktisk sammenlignet med en kompakt skriver som bare glir rett oppi en laptopveske.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...