Gå til innhold

Youtube fjerner flere videoer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Youtube florerer jo av slikt. Folk legger ut hele filmer, TV-serier og anime-serier. Så det er litt av en jobb om de skulle fjerne alt i hop.

 

Edit: Det er jo forsåvidt litt bak mål å fjerne videoer av folk som synger kjente sanger på amatørbasis.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Youtube har blitt en så stor del av mange internettbrukeres liv de siste par årene, så jeg tror siden kan tåle en del hat før den blir forlatt.

 

Har godt merket at de har skjerpet inn den siste tiden. Mange av videoene i mine "favoritter" har mistet lydsporene sine, inkludert min egen latterlige "frag-video" fra battlefield. Det å finne musikkvideoer ser også ut til ha blitt litt vanskeligere allerede, og akkurat på det området tror jeg de kommer til å tape en del brukere.

Lenke til kommentar

Hallo? Fjerne cover låter laged av amatører?

Er det gått helt over stokk og stein?

 

Men ok, da skal jeg skrive en bok som inneholder alle ord som finnes.

(skal ta det på engelsk, så slipper vi i norge å bry oss)

SÅ ta copyright på hele boken. NEste gang en eller annen fyr i hollywood

åpner munnen sin og bruker et av "mine" ord, så saksøker jeg ham...

Lenke til kommentar

For de som følger med på profesjonell Starcraft: Set 4 av MSL-finalen mellom Luxury og Jangbi ble tatt vekk fra Violetak-kontoen på grunn av lydsporet som ble spillt i introen(så vidt jeg skjønner var det introen i Korea, som i så fall er veldig rart at de fjerner).

Lenke til kommentar

HALLO HW LIKSOM-JOURNALISTER:

1. Gammel sak.

2. Dere "glemte" å fortelle om at avtalen warner hadde med youtube faktisk har gått ut på dato, og at en reforhandling har strandet fordi warner vil ha mer penger.

3. Fordi den gamle avtalen har gått ut på dato så har warner bedt youtube å fjerne all warner stuffs.

4. Fordi det ikke er en avtale så rapporterer warner inn innslag som inneholder warner stuffs (filmer laget av private brukere som legger på litt koselig bakgrunnsmusikk f.eks)

5. Fordi youtube har et system som tagger videoer med hva de har av innhold. Dette fører til at når warner ber youtube fjerne 1 film med en warner sang, så sletter youtube filmer som er merket å ha den sangen istedet for filmen - slik at 1 fjerning fører til at flere blir fjernet automagisk.

6. Dette contentid systemet til youtube fører da til enda mer bråk da filmer som kommer i kategorien "fair use" også blir slettet.

 

Slutt å klipp og lim. Les, surf etter mer, tenk, og så skriv litt??? Eller var det meningen at det skulle fremstå slik??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Youtube er "i lomma" på film/musikk-industrien.

Og de som driver Youtube vil vel helst unngå søksmål i "milliard-klassen".

Fortsetter det slik vil det vel bare være de mest tragiske karaoke-, "dohumor-", "råne-" snuttene som blir igjen..

Og så selvsagt "kopier" fra LiveLeak da.. for spesielt interesserte..

Syns Youtube var ett genialt konsept da det startet, men såsnart kommers'en tar over så blir det nok "verre".

(For de som foretrekker anarkiet). :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...