Gå til innhold

Ny spillside under utvikling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

er det så vrient og finne på navn?

hvorfor ikke hete Spill?

slik andre sider i Tek.no nettverket har

 

Tek.no: Lyd & Bilde, Foto, Mobil, Spill

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Yes - eget domene eller underseksjon på Tek.no er noe som ikke er avgjort enda. Dette ser vi for oss å sette opp en poll på. Jeg er vel ikke i tvil om hva utfallet blir, men vi får se :)

 

Merk at plasseringen nå kun er midlertidig, til vi får funnet ut hvor siten skal ligge.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
er det så vrient og finne på navn?

hvorfor ikke hete Spill?

slik andre sider i Tek.no nettverket har

 

Tek.no: Lyd & Bilde, Foto, Mobil, Spill

 

De vil vel ha oppmerksomhet nå som kvalitetsartiklene som Gamer.no skrev ikke finnes mer. Tek.no er jo en middelmådig versjon av ITavisen.

 

Premier og konkurranser = oppmerksomhet

 

:)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Heller www.HvaSkalJegHete.no enn Tek.no/HvaSkalJegHete, ellers blir det boikott av den nye siden.

 

Jeg har aldri søttet Tek.no som egen side og vil aldri gjøre det heller. Hold dere til Hardware-nettverkets tradisjoner!

 

Vil anta det er midlertidig til det nye navnet kommer, lite nødvendig å kjøpe hvaskaljeghete.no for en midlertidig side..

 

er det så vrient og finne på navn?

hvorfor ikke hete Spill?

slik andre sider i Tek.no nettverket har

 

Tek.no: Lyd & Bilde, Foto, Mobil, Spill

 

Nå heter jo faktisk ikke noen av de sidene akkurat det, det er akam, amobil, audiovisuelt osv. Da er det ikke så veldig selvsagt at den nye siden blir spill.no, selv om jeg synes det klinger godt. ^^

Lenke til kommentar
Yes - eget domene eller underseksjon på Tek.no er noe som ikke er avgjort enda. Dette ser vi for oss å sette opp en poll på. Jeg er vel ikke i tvil om hva utfallet blir, men vi får se :)

 

Merk at plasseringen nå kun er midlertidig, til vi får funnet ut hvor siten skal ligge.

 

Dæven ett svar fra dere. Kanskje vi kan få vite hva som faktisk skjedde da? (tviler, vi har jo egentlig ikke noe med et)

 

Hva skal dere satse på? Publisere pressemeldinger eller ordentlig artikler? Hva skjer med den nye siden og gamle layoute? Diskusjon.no linkingen?

 

Hvorfor kuttet dere vekk gamer.no FØR avtalt tid? (pressemelding om det er det vi kan kalle den hvor der sies att forholdet skal vare uken ut)

 

Har dere noen informasjon i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Nå høres det veldig ut som jeg går i en eller annens forsvar her (ikke helt sikker på hvem), men en arbeidsuke ender vel på fredager?

 

Ttil eddas forsvar ja. Men det kommer ett men her, sikkert mange som ikke har fått med seg hva som skjer. Vi vet også alle att folkene bak disse sidene ofte jobber lørdager (de publiserer mye på lørdager), derfor ville det ha vært mest riktig og kuttet forbindelsen på søndag når flest mulig folk kunne ha fått vite hva som skal skje.

 

Men for all del, dette kan være noe bra. To kvalitets sider er vel ikke og forakte? Så lenge tek.no holder seg unna bare/mye pressemeldinger og ikke noe/lite eget innhold med kvalitet så kan dette bli veldig bra! Begge parter fortjener en real sjanse. Jeg er villig til og gi dem det. Å gleder meg til og se hva som skjer videre.

Lenke til kommentar

"Blant annet har vi nå fått på plass en dedikert videojournalist i Tek.no-nettverket, slik at vi endelig får satt fullt fokus på videotester, både av spill, mobiltelefoner og bærbare-PC-er – for å nevne noe."

 

Unnskyld, men ÉN enkelt journalist som skal anmelde spill, PC-er, mobiltelefoner og laptoper? Hvilket supermenneske er dette snakk om? Det er jo vanskelig nok å finne enkeltpersoner som klarer å skrive om både XBox og Playstation objektivt.

 

Nå var ikke akkurat Gamer guds gave til gamere (få oppdateringer, mye copy-paste etc), men dette foreløpig navnløse prosjektet som skal avløse dem, virker om mulig enda mer stakkarslig.

 

Jaja, heldigvis er diskusjonsforumet enda sånn passe stimulerende.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...