Gå til innhold

Europa-dato satt for Killzone 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg veldig til dette jeg også, og ingenting er bedre enn slipp på lønningsdag :D

Skal også bli deilig å få det ut slik at all denne forhåndshypen kan ta seg en bolle, for makan til leven i mange år kun fordi en teaser var konge.

Nå blir det spennende å se hvor spillet tilsutt endte på av kvaliteter, gleder meg :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke fulgt like mye med på dette spillet som mange andre, men jeg skjønner ikke hvorfor det er så mye hype. Det første Killzone-spillet på PS2 har 73,1 i snitt på GameRankings og KZ: Liberation på PSP har 78,5. Ikke nødvendigvis dårlige spill i følge kritikerne, men med tanke på alle skytespillene med bedre kritikk er det ikke det helt store heller. Likte brukerne disse spillene bedre enn kritikerne? Hva er det som er unikt med dette spillet, bortsett fra at det er skytespill som ikke blir sluppet til 360 (:p)?

 

Håper noen kan forklare dette for meg. :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke fulgt like mye med på dette spillet som mange andre, men jeg skjønner ikke hvorfor det er så mye hype. Det første Killzone-spillet på PS2 har 73,1 i snitt på GameRankings og KZ: Liberation på PSP har 78,5. Ikke nødvendigvis dårlige spill i følge kritikerne, men med tanke på alle skytespillene med bedre kritikk er det ikke det helt store heller. Likte brukerne disse spillene bedre enn kritikerne? Hva er det som er unikt med dette spillet, bortsett fra at det er skytespill som ikke blir sluppet til 360 ( :p )?

 

Håper noen kan forklare dette for meg. :)

 

En video som kom på E3 2005 som ga inntrykk av å være det spillet med overlegen grafikk og alle gamere ble våte på private steder.

Viste seg i ettertid ingenting var in-game, men Sony bestemte seg vel for å legge endel kroner i å gjøre det så nærme som mulig.

Hypen har vel egentlig avtatt mer og mer siden den gang, men mange har vel hørt om spillet lenge nok til å være happy over at snart verden kan gå videre :p

Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke fulgt like mye med på dette spillet som mange andre, men jeg skjønner ikke hvorfor det er så mye hype. Det første Killzone-spillet på PS2 har 73,1 i snitt på GameRankings og KZ: Liberation på PSP har 78,5. Ikke nødvendigvis dårlige spill i følge kritikerne, men med tanke på alle skytespillene med bedre kritikk er det ikke det helt store heller. Likte brukerne disse spillene bedre enn kritikerne? Hva er det som er unikt med dette spillet, bortsett fra at det er skytespill som ikke blir sluppet til 360 (:p)?

 

Håper noen kan forklare dette for meg. :)

 

Mange er fornøyd med betaen. Hypen blir heller ikke mindre når reviews til nå består av 10/10 og 9/10. Spillet virker å være polert hinsides andre fps spill. Grafikken er bedre enn alle andre fps spill på konsoll. De har også klart å oppnå den grafikken videoen viste på E3 2005, som du sikkert vet var en pre rendret video.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...