Gå til innhold

Bli metallhelt i mai (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet virkelig ikke om jeg er enig, Nyhus..

 

Når har det blitt galt å tjene penger penger på yrket sitt? Fra når går fra å "tjene til livets opphold" til å "melke"!? Når er det? Når man har "nok"?

 

Metallica gir jo bare det fansen vil ha.. Jeg synes de gjør veldig mye godt! Jeg ønsker flere band kunne gjøre som Metallica.. Metallica er mitt band # 2, Guns N' Roses er mitt første.. selv ønsker jeg at også DE skulle ha lagt ut konserter med soundboard -lyd på sine nettsteder slik at man kan kjøpe, eller blitt med å få utgitt et Guitar Hero: GN'R -spill! Eller at jeg kunne kjøpe bøttevis med diverse saker fra nettet som er kult å ha.. Og det tror jeg mange andre også ønsker med sitt band, eller artist..

 

Jeg kaller det ikke helt å melke.. de gir jo bare det fansen vil ha! Og jeg, som fan, gleder meg MASSE til dette her kommer ut! Uansett om Metallica får enda en billion i kassa si.. de har fortjent det etter min mening, for de har gitt meg og mange andre mange lykkelig "lyttetimer"

 

Prisene på noe kunne kanskje vært lavere, men da kommer vi vel over på den "plateselskapet tar for mye" -diskusjonen, og det får være til en annen gang..

 

 

Metallica! :w00t:

Lenke til kommentar
Snakk om å melke fans for penger.

Og begrunnelsen er? Eit spel av denne vanskeleghetsgraden har vore sterkt sakna av GH-fans sidan GH3 kom ut.

 

GH og RB er ein type spel der låtvalet betyr 99%, RB lanserer mest som DLC, mens GH kjem med enkelte dedikerte spel til band.

 

Dette er eit svært etterlengta spel og på ingen måte noko melking. I følge din logikk burde dei fleste populære franchisene vore lagt ned for lenge sidan.

/rant

 

Dette blir jævlig bra trur eg, kunne godt hatt fleire låter, men det var vel som venta. At det blir vanskelegare enn GH:WT er ikkje noko overraskelse, skal egentleg ikkje så mykje til, men etter at dei introduserte touchstripa har spelet blir så latterleg lett at det grensar til det keisame.

 

Heatsink: Det er fem knapper. :D

Lenke til kommentar
Vanskelighetsgraden skal være høyere en tidligere Guitar Hero-spill, og trommiser får litt ekstra å bryne seg på. Til ære for Metallica-trommis Lars Ulrich er det nemlig inkludert en ekspert pluss-vanskelighetsgrad for trommer, samt en fristilmodus.

 

Som nevnt over... artig at en av de enkleste innen trommer har en expert+ modus! Men uansett, Metallica til GH er en mye mer forståelig avgjørelse enn f.eks. Aerosmith. Dette blir sikkert bedre enn hva som har kommet etter GH2.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...