Gå til innhold

Anmeldelse: Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin omtale. Ble selv nokså skuffet da jeg fant ut at de hadde gått bort fra det gamle formatet. Etter å ha prøvd demoen derimot så kom endel av de gamle/nostalgiske følelsene tilbake.

Kommer nok til å bli en fin julegave til meg selv i år.

Endret av Dandor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har bare spilt demoen, men enig i en god del.

 

Var ganske moro å kjøre rundt, men var ikke så mye annet hoppe i taket for. Fin grafikk, men litt trist lys etter å nettopp ha spilt Mirror's Edge.

post-22560-1226602671_thumb.jpg

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Veit ikke om jeg skaffer dette heller, av tre grunner. Jeg liker ikke racing spesielt mye, og det er altfor mye annet bra som kommer ut om dagen. Til sist er jeg hardbarka B&K-fan, og har kraftspilt de to første spillene siden de kom ut. Noe sier meg at jeg kommer til å skuffes stort av den nye vendingen dette spillet tok, med tanke på hvor glad jeg var i plattforminga i de gamle.

 

Eller, ikke misforstå, dette er helt sikkert et BRA spill. Men det er klart noe helt annet enn hva jeg hadde håpet på. Personlig synes jeg fortsatt at de burde laget noe mer tradisjonstro, men meg om det. Skal se om jeg får prøvd N&B litt en gang. Kan jo alltids være jeg blir positivt overraska!

Lenke til kommentar
Om du køyrer i din flotte nye racingbil, og så vidt dultar borti eit skilt, kan du banne på at dette skiltet henger seg fast i deg og tvingar bilen din rundt i 180 grader. Det skjer omtrent kvar gong du treff eit eller anna. Det kan vere skilt, det kan vere ein bakke som hallar ein brøkdel for mykje, eller det kan vere den vonde heksa Gruntilda sine irriterande ballar.
:lol:

 

Prøvde demoen i 10 min. før jeg la det fra meg. Meh

Lenke til kommentar

Demoen var århundrets skuff, men siden banjo 1 (og tooie i 2009) komme på xbox-live, tilgir jeg Rare ;) Det verste er at jeg sikkert kommer til å kjøpe spillet basert på nostalgi...Grafikken er jo meget bra, og lyden likeså. Så hvorfor ikke, Rare; lage et pur banjo-kazzoie plattformspill med grafikkmotoren dere har lagd her? -Men da sier vi det ;)

Endret av bjaross
Lenke til kommentar
.. Rare; lage et pur banjo-kazzoie plattformspill med grafikkmotoren dere har lagd her? -Men da sier vi det ;)

 

:love:

 

 

.. men siden banjo 1 (og tooie i 2009) komme på xobox-live, ...

 

:w00t:

 

..

 

Satan.. jeg er veldig skuffet nå! Var helfrelst på det første Banjo-Kazooie -spillet, og har nok rundet det en 3 turer, tror jeg (og kjenner dere meg, så er det ENORMT!) ..men, dette her har vært superdupernedtur! :cry:

Lenke til kommentar

Oi, oi, oi;

 

Lastly, let’s spare a thought for our local pizza delivery company, who are now at risk of going out of business. They told me that at first they thought it was because of the credit crunch biting in, but they soon realised it was because we’d finished Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts. There’s only one solution to their woes...

 

...more Banjo games!

 

Står det i den siste Banjo Dev-diary'en. Får håpe på det beste! :)

Lenke til kommentar

Dette er rett og slett pinefullt. Aldri, ALDRI, har jeg vært så usikker på om jeg skal gå til innkjøp av et spill eller ikke. Demoen var forsåvidt helt grei, men noe Banjo-spill var det så absolutt ikke. Om jeg kjøper det, er det nok fordi nostalgien tar overhånd.

 

Noe som skal skaffes derimot, er det originale spillet over XBLA.

Endret av TheParlourStrode
Lenke til kommentar

Hva tenkte Rare når de gikk vekk fra god gammeldagsplattforming?

 

"Hmm, kanskje vi skal lage et Mario Kart inspirert Banjo-spill?"

"Åja! Banjo er et solid varemerke som garantert selger i 2008 også, i tillegg som vi fornyer plattformsjangeren,"

 

Nei takk. Tar heller fra de gode gamle Banjo-spillene til den evigunge N64 :love:

Lenke til kommentar
Nå har jo Rare sagt at de har vannvittig med idéer til videre Banjo-spill! Får håpe på en tradisjonell oppfølger etterhvert! :)

 

Om skuffelsen er såpass til fans som den virker og salget gjenspeiler dette er det vel en fare for at dette blir det siste vi ser til denne bjørnen på en god stund.

Egentlig håper jeg det er en stund til vi ser mer til RARE og dems skrullete ideer for hva som er artig jeg da, og blir ikke Banjoo bedre enn dette kan de like godt gravlegge han.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...