Gå til innhold

Priser på Achos-spillerne har ramlet inn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lekre saker, men om de ikke støtter DivX/Xvid kan det være det samme.

Den støtter nok divx skal du se.

 

Står ikke det i prisguiden, og jeg fant ikke noe som tyder på det på gjemmesiden [sic!] deres heller.

 

Støtte for DivX/Xvid er minstekrav for meg, pluss utskiftbart batteri.

Vel, jeg skal ikke si meg 100% sikker, men forjengerne har ihvertfall spilt av divx glimrende selv om Archos ikke har oppgitt at de støtter det.

Lenke til kommentar
Lekre saker, men om de ikke støtter DivX/Xvid kan det være det samme.

Den støtter nok divx skal du se.

 

Står ikke det i prisguiden, og jeg fant ikke noe som tyder på det på gjemmesiden [sic!] deres heller.

 

Støtte for DivX/Xvid er minstekrav for meg, pluss utskiftbart batteri.

Står det ikke at den støtter Mpeg-4 i prisguiden? Pleier å bety divx/xvid støtte.

 

Ash

Lenke til kommentar
archos sine spillere har vel alltid vært dem som har støttet flest forskjellige formater?

Nja, Cowon sine støtter vel en del mer tror jeg.

Den støtter divx/xvid hvis du betaler for det som en plugin, mener å huske det koster 29$ å aktivere funksjonen.

Plugin'en gjør at spilleren støtter h264 filer, ikke divx.

Lenke til kommentar
archos sine spillere har vel alltid vært dem som har støttet flest forskjellige formater?

Nja, Cowon sine støtter vel en del mer tror jeg.

heh, hadde helt glemt dem. godt mulig det ja.

 

Hadde vært tøft med en slik en. Tror jeg hadde brukt den mye. Men prisen er alt for høy. Alternativet er nett-pc, og de har flere funksjoner, men litt høyere vekt (og annet design). Bruksområdene er vel ganske så like.

vel nå har ikke archos noen kontorpakke på plass, men utover det blir det mye av det samme ja.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...