Gå til innhold

Her er Sony Ericssons fremtidsvisjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3D-lyd førstes nå. Nokia har hatt 3D-lyd på sin N73, som kom i salg fra juli 2006, som har flere lydspor som gir surroundlyd, og den har to høytalere oppå telefonen og én høytaler på undersiden. Bra og kraftig lyd selv uten hodesett.

 

Bra at Sony Ericsson tenker på helse/miljø og har kuttet ut PVC og brommerte flammehemmere.

Endret av unison
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747
Ja, Nokia har kanskje hatt 3D-lyd, men har noen brydd seg? Samtidig vet alle at N73 var en av de kjipeste, tregeste og dårligste telefonene som noensinne har vært produsert, kun slått av telefoner som ... ja, her trenger jeg forslag :)

 

Siemens MC60 anyone? :)

Lenke til kommentar
Ja, Nokia har kanskje hatt 3D-lyd, men har noen brydd seg? Samtidig vet alle at N73 var en av de kjipeste, tregeste og dårligste telefonene som noensinne har vært produsert, kun slått av telefoner som ... ja, her trenger jeg forslag :)

 

Ja, N73 var treg inntil det kom en programoppdatering som gjorde den litt raskere. :)

 

Det er da ikke den dårligste telefonen som finnes. N73 er den beste telefonen jeg har hatt hittil, både på lyd, bilder, video, tekstmeldinger, kalender, kontor og ellers som en smarttelefon har.

Endret av unison
Lenke til kommentar
Ja, Nokia har kanskje hatt 3D-lyd, men har noen brydd seg? Samtidig vet alle at N73 var en av de kjipeste, tregeste og dårligste telefonene som noensinne har vært produsert, kun slått av telefoner som ... ja, her trenger jeg forslag :)

 

Ja, N73 var treg inntil det kom en programoppdatering som gjorde den litt raskere. :)

 

Det er da ikke den dårligste telefonen som finnes. N73 er den beste telefonen jeg har hatt hittil, både på lyd, bilder, video, tekstmeldinger, kalender, kontor og ellers som en smarttelefon har.

 

 

Må si meg enig med fyren over.

 

N73 er aldeles ingen dårlig telefon. Eneste ankepunktet mitt er at den er litt treg, men det er ikke noe som er uoverkommelig.

Lenke til kommentar
NFC står for Near Field Communication. Dette er rett og slett en trådløst måte å overføre sikker informasjon på, som fungerer på avstander opptil ti centimeter. Enkelt forklart kan du for eksempel sveipe telefonen forbi en betalingsterminal i butikken for å betale varene.

 

Hvorfor høres dette ut som en avansert versjon av IR? Hvorfor jeg sier avansert vet jeg ikke. Kanskje en raskere versjon av IR sier vi.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...