Gå til innhold

Xperia X1i på vei til butikkene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fysiske taster for ÆØÅ hadde jeg aldri forventet. Er det meningen den skal få det?

I så fall er jo saken en annen. Jeg snakket om å legge til norske taster/innstillinger i OS/programvaren.

Jeg har heller aldri sett for meg at denne skal få egne ÆØÅ-taster, og selv om den får det, ville det vel ikke være umulig å mappe opp ÆØÅ til f.eks fn+KLP vil jeg tro

Lenke til kommentar
Denne artikkelen gjorde at jeg ble usikker på om jeg skulle kjøpe HTC Touch Pro :p

Second that :p

 

Fysiske taster for ÆØÅ hadde jeg aldri forventet. Er det meningen den skal få det?

I så fall er jo saken en annen. Jeg snakket om å legge til norske taster/innstillinger i OS/programvaren.

Jeg har heller aldri sett for meg at denne skal få egne ÆØÅ-taster, og selv om den får det, ville det vel ikke være umulig å mappe opp ÆØÅ til f.eks fn+KLP vil jeg tro

Er vel det som er vanlig, ja.

Lenke til kommentar

I dag er det 10 september, Telefonen er ventet å være på plass i butikken 30 oktober. Det er åtte uker til. Skal tro hvilken distributør SE benytter siden telefonen allerede er på tur fra importør til butikk(jf. overskriften). Sannsynligvis en uhyre billig en, siden de bruker så lang tid. Selv Posten bruker ikke stort mer enn en uke å nå alle fjordhull i Norges land.

 

Ørjan...

Lenke til kommentar
I dag er det 10 september, Telefonen er ventet å være på plass i butikken 30 oktober. Det er åtte uker til. Skal tro hvilken distributør SE benytter siden telefonen allerede er på tur fra importør til butikk(jf. overskriften). Sannsynligvis en uhyre billig en, siden de bruker så lang tid. Selv Posten bruker ikke stort mer enn en uke å nå alle fjordhull i Norges land.

 

Ørjan...

Det er jo mulig at de ønsker å produsere et stort nok antall til at de får sendt ut nok til alle butikkene. Ellers, så kan det jo hende at overskriften er litt missvisende :p

Lenke til kommentar

Si det? Enten så kommer den uten æøå på hardtastaturet og mulighet for å legge i norsk språk senere, eller...den norske versjonen har øæå på hardtastaturet og da er det jo ikke like enkelt med en engelsk versjon.

 

På min tilåskomne P990 med fulltastatur er æøå sjult bak o (ø 5 trykk) og a (å tre trykk/æ 6 trykk) Regner med at X1 vil ha en enklere løsning siden tastaturet er mye større. Trangt om plassen på P990. Vi får vel svaret når den blir lansert i Sverige. De har jo også noen "rare" bokstaver.

Endret av osmano
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...