Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva synes dere om dette eksotiske guttenavnet?


Anbefalte innlegg

Ganondorf er faktisk et ekte Arabisk navn, så hvorfor ikke? Jeg vet ikke om Link og Zelda er ekte navn, jeg. Men Ganondorf er faktisk et navn med lang historie.

Fordi me bur i Norge. Eg ville ikkje kalla ungen min for Yang, Eldritch, Evngeny, Oleksandr, Ghassan, Maxim eller Florent. Alle navnene er "ekte" i eit eller anna land, men eg bur like fullt i Norge.

 

Og for å være heilt ærleg, kor mykje betyr historien og betydningen av eit navn for folk flest? Eg vil tippe, veldig lite.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Navnet er Ganondorf. Hva synes dere om dette navnet? Navnet Ganondorf er arabisk og betyr "mektig hersker". Det er et veldig maskulint navn og navnet er veldig eksotisk og spesielt. Tror du det kunne gått på en gutt i Norge?

 

Hvor mange 1-5 klassinger vet at Ganondorf er et arabisk navn og betyr mektig herkser?

Ingen vil eg tro, det de vil gå på er vel å mobbe livskiten ut av den stakkars ungen med det navnet.

Nei, greit at man vil velge et litt spesielt navn med hjelpe meg..

Lenke til kommentar

Ganondorf er ikke det værste av de eksotiske navnene mange benytter idag. Bruk det gjerne, men benytt et dobbeltnavn slik at poden også har noe som nordmenn fleste kan skrive riktig.

 

Blir Ganondorf benyttet som fornavn eller etternavn i sitt egentlige miljø? Husk også at det lett kan oppfattes som tysk bynavn (dorf = by).

Lenke til kommentar

Djevelen, du må da vel syntes Lucifer er det kuleste navnet?

 

Ps: Djevelens "virkelige" navn er Lucifer!

Lucifer hadde jo uten tvil vert et kult navn, men kan man kalle sitt barn det?

 

Jesus og Lucifer om man hadde to barn hadde vert nice :D

Lenke til kommentar

Ganondorf er ikke det værste av de eksotiske navnene mange benytter idag. Bruk det gjerne, men benytt et dobbeltnavn slik at poden også har noe som nordmenn fleste kan skrive riktig.

 

Blir Ganondorf benyttet som fornavn eller etternavn i sitt egentlige miljø? Husk også at det lett kan oppfattes som tysk bynavn (dorf = by).

 

Ganondorf er et Arabisk fornavn. Visste ikke at dorf betydde by på tysk. Det betyr hersker på arabisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...