Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tråden om operasjon av trang forhud


Gjest Gjest :)

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg tenker det får være såpass relevant at jeg kan spørre her.

 

Mannet meg opp og tok en tur til legen for et par måneders tid siden, pga trang forhud. Før jeg hoppet rett på operasjon, så spurte jeg om å få utskrevet steroidekrem. Jeg fikk da resept på Dermovat. Denne brukte jeg i ca. en måneds tid slik som legen anbefalte, uten å se noen voldsom forbedring.

Det er nå ca. en mnd siden jeg ga opp, men jeg vurderer å gi det en ny sjanse, og kanskje få bedret situasjonen litt før sommeren kommer med alle sine sprell.

 

Så det jeg da lurer på er om noen har erfaring med "runde 2" med bruk av Dermovat? Mener å huske at legen sa at dette var greit, men det kan kanskje være greit å forhøre seg her før jeg gjør noe dumt.

Endret av AnrGnr
Lenke til kommentar

Jeg tenker det får være såpass relevant at jeg kan spørre her.

 

Mannet meg opp og tok en tur til legen for et par måneders tid siden, pga trang forhud. Før jeg hoppet rett på operasjon, så spurte jeg om å få utskrevet steroidekrem. Jeg fikk da resept på Dermovat. Denne brukte jeg i ca. en måneds tid slik som legen anbefalte, uten å se noen voldsom forbedring.

Det er nå ca. en mnd siden jeg ga opp, men jeg vurderer å gi det en ny sjanse, og kanskje få bedret situasjonen litt før sommeren kommer med alle sine sprell.

 

Så det jeg da lurer på er om noen har erfaring med "runde 2" med bruk av Dermovat? Mener å huske at legen sa at dette var greit, men det kan kanskje være greit å forhøre seg her før jeg gjør noe dumt.

 

 

Jeg har ikke hatt noen forhudsproblemer, men har en viss erfaring med sterke steroide kremer (på hendene). Jeg er ikke medisinsk kvalifisert, men etter hva jeg vet: Etter en måned skal huden ha kommet seg helt, så det er bare å kjøre på med en runde til.  Og husk å strekke huden flere ganger om dagen i behandlingsperioden.

Endret av Djn
Lenke til kommentar

 

Jeg tenker det får være såpass relevant at jeg kan spørre her.

 

Mannet meg opp og tok en tur til legen for et par måneders tid siden, pga trang forhud. Før jeg hoppet rett på operasjon, så spurte jeg om å få utskrevet steroidekrem. Jeg fikk da resept på Dermovat. Denne brukte jeg i ca. en måneds tid slik som legen anbefalte, uten å se noen voldsom forbedring.

Det er nå ca. en mnd siden jeg ga opp, men jeg vurderer å gi det en ny sjanse, og kanskje få bedret situasjonen litt før sommeren kommer med alle sine sprell.

 

Så det jeg da lurer på er om noen har erfaring med "runde 2" med bruk av Dermovat? Mener å huske at legen sa at dette var greit, men det kan kanskje være greit å forhøre seg her før jeg gjør noe dumt.

 

 

Jeg har ikke hatt noen forhudsproblemer, men har en viss erfaring med sterke steroide kremer (på hendene). Jeg er ikke medisinsk kvalifisert, men etter hva jeg vet: Etter en måned skal huden ha kommet seg helt, så det er bare å kjøre på med en runde til.  Og husk å strekke huden flere ganger om dagen i behandlingsperioden.

 

Takk, det var denne responsen jeg håpet på.

 

 

ga opp dermovat kremen og gikk nesten rett på operasjonen og angrer ikke ett sekund, nå er det rundt 10 år sia da..

Ja, det ser desverre ikke ut til å være supereffektivt. Blir nok trolig operasjon til høsten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da er det visst min tur å gå under kniven.

 

Det hele startet med at jeg hadde vondt når jeg skulle på do. Etter ett besøk hos fastlege ble det fastslått at det kom av en betennelse forårsaket av trang forhud, og jeg ble henvist til urolog. Jeg fikk noe betennelsesdempende middel jeg skulle sprøyte inn under forhuden for å kverke betennelsen i mellomtiden. Jeg hadde på dette tidspunktet hatt 3-4 uker (pga ventetiden) der det var litt stress å gå på do, siden det svei. Dette stoffet hjalp raskt. Jeg husker ikke helt hva det het, men jeg kan finne utav det litt senere om dere lurer.

 

Jeg fikk time hos urologen 6 uker senere, og der var det ned med buksene, og han så umiddelbart at det var noe han kalte "lichen", og at dette absolutt burde bli gjort noe med, og det eneste som ville permanent fikse problemet var en operasjon, og jeg fikk dermed en dato for når jeg skal tilbake og operere.

 

Lichen er en hudsykdom som gir noe hvitt arrvev på forhuden som gjør den trangere. Dette er igrunn en ond sirkel da trangere forhud gjør at den sprekker lett ved ereksjon, som resulterer i mer arrvev som gjør det hele trangere, som gjør at det sprekker mer etc. Om det går ubehandlet så kunne det "gå ondt" i det senere i livet. Om jeg tolka han rett snakker han da om hudkreft?

 

Uansett, det blir litt fjerning av forhud på meg nermere sommeren. Jeg må innrømme at jeg gruer meg litt, men urologen mente på at det ikke var noe å bekymre seg over. Han opererte 150-ish menn årlig for dette, så det var ganske vanlig, visstnok.



Anonymous poster hash: 6318d...04c
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har vært å hat min opprasjon nr2 igår. Første gangen så gikk jeg for det "lille snittet". Noe som ikke fungerte helt optimalt for meg, så var inne gang nr 2 igår. Da ble det full omskjæring + et snitt i frenulum får å gjøre strengen litt lengre. Alt har gått veldig greit for min del til nå, men har litt blødninger fra såret enda( ca 36timer siden oprasjon). Er det noen andre som har hatt det samme?

Har ikke noe smerter bare et lite ubehag. Men ble litt urloig for at det fortsatt blør litt fra såret. Det er ikke snakk om mye, men ble iallefall litt urolig. Håper noen kan hjelpe meg litt her! :)

ps: kommer tilbake med en liten raport om hvordan alt har gått for min del når såret beggyner å bli bedre!

Lenke til kommentar

Hei

 

Har lenge vært plaget med trang forhud og vurdert å søke hjelp for operasjon. Men det har alltid stoppet før jeg har fått meg til å bestille undersøkelse hos lege. Er det noen som har vært gjennom det som kan beskrive undersøkelses prosessen?

Sikkert ett dumt spørsmål men har alltid hatt frykt for å få ereksjon hos legen.

 

Anonymous poster hash: 6579b...c4b

Lenke til kommentar

Legen har trolig sett ereksjoner før, men uansett er det vel det siste stedet en kan forvente seg en slik, med mindre en tenner på denslags selvsagt.

 

Ellers er prosessen ca. slik:  du drar underbuksene ned til knærne, legen tar en kjapp kikk for å konstantere at problemet finnes og det er det.  Alt i alt 20-30 sekunder vil jeg tro.  Den grundige undersøkelsen foretas når du ligger på bordet, etter at bedøvelse er gitt, for å konstantere akkurat hvor stort problemet er og hvor mye som bør fjernes.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Så nå sitter jeg her, 3,5 måneder etter omskjæring. Jeg har egentlig ikke noe følelse i penishodet, kan stryke så mye på undersiden av det uten å føle en dritt. Rett og slett like stor kjangse for å få ereksjon av å beføle magen liksom... Men hadde jo null følelse før operasjonen så det har jo egentlig aldri vert noe forskjell. Har aldri greid å få orgasme eller utløsning (I søvnet går det). Har jo hatt oralsex og fått handjobs, men det var jo ikke noe godt i det hele tatt. Blir jo litt deprimert av dette, men det er vel ikke så mye å gjøre med det. Får vel ta en tur til legen og som om faktisk alt er ok. Eller om jeg er aseksuell eller om noe ikke fungerer 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg hadde selv denne operasjonen for 4 dager siden, i mitt tilfelle dreide det seg om "ervervet fimose" som resultat av at jeg fikk en rift i forhuden som jeg var litt "hardhendt" med, og dermed ble dette til et litt større sår.

Arrvevet fra dette såret gjorde det veldig trangt rundt penishodet, og ble bare forverret med tiden.
Jeg hadde litt hell med hydrokortison-krem, men når jeg sluttet å bruke den gikk det fort tilbake til slik det var før jeg begynte med den.

 

Min opplevelse er ganske lik de fleste andre sin, jeg kom inn på morningen, byttet til operasjonsklær, fikk narkose, ble vekket opp igjen ferdig operert.

Jeg har fortsatt bandasje"hette" over penis, da det blør bittelitt enda, men jeg er litt usikker på et par ting i forbindelse med dette:

 

Jeg fikk beskjed av legen om å dra forhuden litt frem og tilbake for å hindre at det grodde seg tett igjen. På den ene siden av penisen går det greit å rulle det tilbake helt slik at stingene kommer til syne, bak med "strengen" begynner det som regel å blø litt, mens på den andre siden sliter jeg med å få noen sting til syne, er det noen andre som kan fortelle om sine erfaringer med å dra forhuden tilbake så kort tid etter en slik operasjon?

Det er ikke veldig enkelt å dra forhuden tilbake grunnet hevelse og sår etter operasjonen, men det går veldig lett bak i forhold til før, men det er litt plagsomt å dra den tilbake igjen grunnet sting og litt ømhet, men den kommer uansett til å krype tilbake av seg selv om jeg trekker den bak.
Når jeg trekker tilbake kommer det noen hvite skorper med stingene og der strengen er festet, fargen antar jeg er pga det er "innelukket" og fuktig under forhuden.

De første dagene var det veldig klart, rødt blod som kom ut fra under forhuden, nå er det en del blankere, men fortsatt noe "sevje" som kommer ut. Kan dette være noe tegn på betennelse i såret, eller er dette normalt?

 

Har skummet meg gjennom 18 av sidene i denne tråden til nå, men nå ble det såpass sent at jeg bare må sende inn et innlegg istedenfor å lete etter svar på de andre 46 sidene idag.

Og til alle som lurer på en slik operasjon: det er bare å få det gjort, det eneste jeg angrer på er at jeg har kviet meg for å ta dette opp med legen min og få ballen til å rulle. 

Lenke til kommentar

Har alt for trang forhud, også i slapp tilstand er jeg ikke i nærheten av å få dratt forhuden over penishodet. Det er tydelig at jeg trenger en operasjon. Har dog en bekymring ved at jeg har blodårer (den ene er tykk og markert) helt til tuppen av forhuden. Og jeg tror jeg trenger å fjerne en god del av forhuden for å kunne få dratt den over penishodet. Ved operasjon, kan man fjerne deler av forhuden hvor denne markerte blodåren strekker seg over? 


Anonymous poster hash: c19cf...0f3



Anonymous poster hash: c19cf...0f3
Lenke til kommentar

Jeg hadde selv denne operasjonen for 4 dager siden, i mitt tilfelle dreide det seg om "ervervet fimose" som resultat av at jeg fikk en rift i forhuden som jeg var litt "hardhendt" med, og dermed ble dette til et litt større sår.

 

Arrvevet fra dette såret gjorde det veldig trangt rundt penishodet, og ble bare forverret med tiden.

Jeg hadde litt hell med hydrokortison-krem, men når jeg sluttet å bruke den gikk det fort tilbake til slik det var før jeg begynte med den.

 

Min opplevelse er ganske lik de fleste andre sin, jeg kom inn på morningen, byttet til operasjonsklær, fikk narkose, ble vekket opp igjen ferdig operert.

 

Jeg har fortsatt bandasje"hette" over penis, da det blør bittelitt enda, men jeg er litt usikker på et par ting i forbindelse med dette:

 

Jeg fikk beskjed av legen om å dra forhuden litt frem og tilbake for å hindre at det grodde seg tett igjen. På den ene siden av penisen går det greit å rulle det tilbake helt slik at stingene kommer til syne, bak med "strengen" begynner det som regel å blø litt, mens på den andre siden sliter jeg med å få noen sting til syne, er det noen andre som kan fortelle om sine erfaringer med å dra forhuden tilbake så kort tid etter en slik operasjon?

 

Det er ikke veldig enkelt å dra forhuden tilbake grunnet hevelse og sår etter operasjonen, men det går veldig lett bak i forhold til før, men det er litt plagsomt å dra den tilbake igjen grunnet sting og litt ømhet, men den kommer uansett til å krype tilbake av seg selv om jeg trekker den bak.

Når jeg trekker tilbake kommer det noen hvite skorper med stingene og der strengen er festet, fargen antar jeg er pga det er "innelukket" og fuktig under forhuden.

De første dagene var det veldig klart, rødt blod som kom ut fra under forhuden, nå er det en del blankere, men fortsatt noe "sevje" som kommer ut. Kan dette være noe tegn på betennelse i såret, eller er dette normalt?

 

Har skummet meg gjennom 18 av sidene i denne tråden til nå, men nå ble det såpass sent at jeg bare må sende inn et innlegg istedenfor å lete etter svar på de andre 46 sidene idag.

 

Og til alle som lurer på en slik operasjon: det er bare å få det gjort, det eneste jeg angrer på er at jeg har kviet meg for å ta dette opp med legen min og få ballen til å rulle. 

Jeg gjennomførte denne operasjonen i desember ifjor, og var i starten litt bekymret over at ikke helingen gikk superraskt og at ikke alt gikk på skinner. Men man kan slappe helt av. Det går seg fint til etterhvert. Det beste rådet man kan gi, er nok å gjøre som legene sier. Selv om det kan gjøre litt vondt, bør man nok prøve å dra forhuden tilbake ved jevne mellomrom slik at det ikke gror feil. Jeg dro den forsiktig tilbake hver gang jeg skiftet bandasje (som jeg gjorde hver gang jeg hadde vært på do, de første to ukene). Når stingene er grodd etter 2-3 uker og man har sluttet helt å blø, er det bare å droppe bandasje og vende seg til den nye tilværelsen. Det tar ikke mer enn et par dager før man ikke merker at 1/4 av glans er synlig (som er mitt tilfelle). Etter 1-2 måneder er det null problem å dra huden frem/tilbake. Idag, over et halvt år etter operasjonen, fungerer alt utmerket. Det eneste jeg kan si noe på, er at forhuden drar seg tilbake "på egen hånd" i erigert tilstand. Det kan være litt irriterende når man sover, ettersom man kan våkne av at hodet gnir mot ett eller annet ubeskyttet. Men det er ingen big deal. Det blir også viktig at damen er våt når du går inn i henne, ettersom hodet er nakent fra det øyeblikket junior reiser seg. :) Lykke til videre, dette går helt bra!

Lenke til kommentar

 

Har alt for trang forhud, også i slapp tilstand er jeg ikke i nærheten av å få dratt forhuden over penishodet. Det er tydelig at jeg trenger en operasjon. Har dog en bekymring ved at jeg har blodårer (den ene er tykk og markert) helt til tuppen av forhuden. Og jeg tror jeg trenger å fjerne en god del av forhuden for å kunne få dratt den over penishodet. Ved operasjon, kan man fjerne deler av forhuden hvor denne markerte blodåren strekker seg over? 

Anonymous poster hash: c19cf...0f3

 

Anonymous poster hash: c19cf...0f3

 

Blodårene som kuttes "sveises" igjen med noe lasergreier, så det trenger du ikke å bekymre deg for. Jeg hadde også slike blodårer som gikk "all the way" :)

Lenke til kommentar

 

Jeg hadde selv denne operasjonen for 4 dager siden, i mitt tilfelle dreide det seg om "ervervet fimose" som resultat av at jeg fikk en rift i forhuden som jeg var litt "hardhendt" med, og dermed ble dette til et litt større sår.

 

Arrvevet fra dette såret gjorde det veldig trangt rundt penishodet, og ble bare forverret med tiden.

Jeg hadde litt hell med hydrokortison-krem, men når jeg sluttet å bruke den gikk det fort tilbake til slik det var før jeg begynte med den.

 

Min opplevelse er ganske lik de fleste andre sin, jeg kom inn på morningen, byttet til operasjonsklær, fikk narkose, ble vekket opp igjen ferdig operert.

 

Jeg har fortsatt bandasje"hette" over penis, da det blør bittelitt enda, men jeg er litt usikker på et par ting i forbindelse med dette:

 

Jeg fikk beskjed av legen om å dra forhuden litt frem og tilbake for å hindre at det grodde seg tett igjen. På den ene siden av penisen går det greit å rulle det tilbake helt slik at stingene kommer til syne, bak med "strengen" begynner det som regel å blø litt, mens på den andre siden sliter jeg med å få noen sting til syne, er det noen andre som kan fortelle om sine erfaringer med å dra forhuden tilbake så kort tid etter en slik operasjon?

 

Det er ikke veldig enkelt å dra forhuden tilbake grunnet hevelse og sår etter operasjonen, men det går veldig lett bak i forhold til før, men det er litt plagsomt å dra den tilbake igjen grunnet sting og litt ømhet, men den kommer uansett til å krype tilbake av seg selv om jeg trekker den bak.

Når jeg trekker tilbake kommer det noen hvite skorper med stingene og der strengen er festet, fargen antar jeg er pga det er "innelukket" og fuktig under forhuden.

De første dagene var det veldig klart, rødt blod som kom ut fra under forhuden, nå er det en del blankere, men fortsatt noe "sevje" som kommer ut. Kan dette være noe tegn på betennelse i såret, eller er dette normalt?

 

Har skummet meg gjennom 18 av sidene i denne tråden til nå, men nå ble det såpass sent at jeg bare må sende inn et innlegg istedenfor å lete etter svar på de andre 46 sidene idag.

 

Og til alle som lurer på en slik operasjon: det er bare å få det gjort, det eneste jeg angrer på er at jeg har kviet meg for å ta dette opp med legen min og få ballen til å rulle. 

Jeg gjennomførte denne operasjonen i desember ifjor, og var i starten litt bekymret over at ikke helingen gikk superraskt og at ikke alt gikk på skinner. Men man kan slappe helt av. Det går seg fint til etterhvert. Det beste rådet man kan gi, er nok å gjøre som legene sier. Selv om det kan gjøre litt vondt, bør man nok prøve å dra forhuden tilbake ved jevne mellomrom slik at det ikke gror feil. Jeg dro den forsiktig tilbake hver gang jeg skiftet bandasje (som jeg gjorde hver gang jeg hadde vært på do, de første to ukene). Når stingene er grodd etter 2-3 uker og man har sluttet helt å blø, er det bare å droppe bandasje og vende seg til den nye tilværelsen. Det tar ikke mer enn et par dager før man ikke merker at 1/4 av glans er synlig (som er mitt tilfelle). Etter 1-2 måneder er det null problem å dra huden frem/tilbake. Idag, over et halvt år etter operasjonen, fungerer alt utmerket. Det eneste jeg kan si noe på, er at forhuden drar seg tilbake "på egen hånd" i erigert tilstand. Det kan være litt irriterende når man sover, ettersom man kan våkne av at hodet gnir mot ett eller annet ubeskyttet. Men det er ingen big deal. Det blir også viktig at damen er våt når du går inn i henne, ettersom hodet er nakent fra det øyeblikket junior reiser seg. :) Lykke til videre, dette går helt bra!

 

 

Godt å høre, ikke så rart man blir redd for at ting skal gå galt når man tukler med juvelene :)

 

Jeg har det nå slik at jeg får dratt helt ned på den ene siden av penishodet, mens andre siden er litt verre å få dratt helt ned, nesten som om det er sydd fast, jeg får det ned slik at stingene akkurat blir synlige, men ikke noe mer - og har heller ikke klart noe mer enn det siden dag 1. 

Når jeg skulle gjøre dette idag på den "vonde siden" svei det, som om jeg reiv i et sår, så begynner naturlig nok å bli litt skeptisk til om jeg må snitte opp igjen der. Men skal uansett ta det med godt mot, da det bare blir småtteri i forhold til å måtte ta hele operasjonen på nytt.

Lenke til kommentar

Da nærmer det seg operasjon. Tidlig neste uke er det min tur, og for alle dere som ikke er blitt operert enda skal jeg komme med en utfyllende og ærlig redegjørelse for hvordan det var. Etter at det ble klart at jeg trengte operasjon har jeg lest det meste jeg har kommet over ang fimose, men det å møte opp på sykehuset og gjennomføre operasjonen er noe man nesten må oppleve selv (tror jeg) for å skjønne prosessen. Er litt sånn at jeg gru/gleder meg. Gleder meg til endelig å bli ferdig med det, men gruer meg til de første 2-3 ukene etter operasjonen. Har bedt om full narkose så her blir det bare å møte opp, sovne inn og våkne opp ferdig fiksa. Har også litt smerter i pungen, så er sikkert en betennelse jeg har fått på grunn av den trange forhuden som jeg sikkert får noe antibiotika for. Som sagt, neste uke er det min tur, og da kommer min "dom" over hvordan det var.

Endret av takla
Lenke til kommentar

Da er jeg operert og foreløpig ser alt bra ut. Ingen smerter og overraskende lite blod. Møtte opp på sykehuset og ble møtt av ei søt og hyggelig sykesøster. Svarte på noen spørsmål og målte blodtrykket. Fikk så utdelt en truse, kjortel og en morgenkåpe jeg måtte skifte til. Fikk 4 tabletter jeg måtte ta. En var beroligende, 2 var kortison tabletter og den siste husker jeg ikke hva var. Ventet så i 10 min før jeg gikk selv inn i operasjonsalen. Der ble jeg møtt av ei dame som var helt nydelig. Det visste seg å være anestesi sykepleieren og hun fortalte litt om hva som ville skje. Hele tiden lå jeg fullt påkledd på operasjonsbenken. Fikk så nåla inn i hånda (veneflon?), men ingenting ble tilkobla. Så fikk jeg en maske over munn/nese som kun inneholdt oksygen. Anestesi sykepleieren sa så at hun ville bytte ut oksygenet jeg pusta inn med noe annet som ville gjøre meg litt ør før hun satte narkosen i nålen i hånda. Etter hun sa det husker jeg ingenting før jeg våkna opp på oppvåkninga. De fjerna ingen klær på meg før jeg hadde sovna inn og det var helt greit i og med at det var 5 damer som utgjorde teamet som skulle fikse på junior. :-) På oppvåkninga jobba det ei enda søtere sykepleier. Hu svinsa rundt meg hele tiden og lurte på hvordan jeg hadde det. Hun kikka litt på junior, som nå lå inne i en liten bandasje og skravle om alt og ingenting. Fikk varm toddy og etter en stund spurte de om jeg ville ha noe mat. Prøvde meg på cheesburger og pomme frites, men endte opp med 2 brødskiver med gul ost. :-) Etter en stund kom kirurgen og fortalte hva de hadde gjort. For meg ble det full omskjæring og forlengelse av strengen. Fikk beskjed om at jeg kunne dusje når jeg følte for det og at jeg skulle ikke dra noe i forhuden. Unngå og rør der nede for mye så gror det så fint så var det hun sa. Hun fortalte litt om hva som kunne oppstå av komplikasjoner og at jeg ikke måtte nøle med å ringe de. Jeg møtte opp kl 07.00, ble operert ca 07.50 og sendt hjem ca kl 11.00. Har ingen problemer med å gå på do og som sagt blør det nesten ikke. Ingen smerter, men jeg kjenner jo stingene. Fikk ingen sykemelding, men tar meg fri ut uka (egenmelding) så junior får noen dager i ro. Skal skrive igjen om noen dager, men venter du på operasjon er det ingenting å grue seg for. Jeg er kylling når det gjelder sprøyter og leger, men detta er virkelig ingenting å grue seg for. Lokal bedøvelse ang denne operasjonen vet jeg ingenting om, kun med full narkose.

Lenke til kommentar

Da har det gått over 1 uke siden operasjonen og alt går greit. Hevelsen er neste borte og har ellers ingen problemer. Stingene har kommet til syne og det ser litt "klumpete" ut, men det regner jeg med går seg til. Det har begynt å klø en del, men det betyr jo bare at det gror. Ellers kan jeg melde om at man nesten må lære seg tisse på nytt. Strålen er som farten i vannet i en brannslange og er til tider litt ukontrollerbar. Hatt noen artige episoder på div puber pga akkurat det problemet. :) Er en ting jeg lurer litt på. Dusjer 2-3 ganger pr dag for å holde det mest mulig rent, men jeg syns fortsatt det lukter endel. Flere som har hatt det problemet?

Lenke til kommentar

Hei... har et problem, jeg opererte for trang forhud på lørdag, og de sa at de fjernet minst mulig. Problemet er da... hvor lang tid vil det ta før det skal være mulig å få forhuden over penishodet ved hjelp av strekking? Forsto det slik at det kom til å ta litt tid. I dag tidlig når jeg strakk får jeg den bare ca halvveis over hodet, og det gjør veldig vondt..

Også i dag fikk jeg en ganske kraftig ereksjon, og holdt litt rundt penisen ute av boxeren fordi det gjorde vondt når boxer-materialet kom borti glansen. Det begynte å renne ut veldig mye blod, sprutet til og med (ganske kraftig sprut med blod). Regner med at dette ikke er normalt? Klarer ikke å se skikkelig, men virker som at noe sprakk opp, ser ut som jeg mangler noen av stingene... er det normalt at de løsner etter 5 dager, og er det vanlig at det begynner å blø mye når de løsner?

Er 17 år, har litt panikk her akkurat nå, orker ikke tanken på å operere og fikse mer der igjen...

Endret av Sanderkk
Lenke til kommentar

Hei... har et problem, jeg opererte for trang forhud på lørdag, og de sa at de fjernet minst mulig. Problemet er da... hvor lang tid vil det ta før det skal være mulig å få forhuden over penishodet ved hjelp av strekking? Forsto det slik at det kom til å ta litt tid. I dag tidlig når jeg strakk får jeg den bare ca halvveis over hodet, og det gjør veldig vondt..

Også i dag fikk jeg en ganske kraftig ereksjon, og holdt litt rundt penisen ute av boxeren fordi det gjorde vondt når boxer-materialet kom borti glansen. Det begynte å renne ut veldig mye blod, sprutet til og med (ganske kraftig sprut med blod). Regner med at dette ikke er normalt? Klarer ikke å se skikkelig, men virker som at noe sprakk opp, ser ut som jeg mangler noen av stingene... er det normalt at de løsner etter 5 dager, og er det vanlig at det begynner å blø mye når de løsner?

Er 17 år, har litt panikk her akkurat nå, orker ikke tanken på å operere og fikse mer der igjen...

Vært i samme situasjon som deg, for meg ble det bare en andre operasjon hvor jeg fjernet alt, angrer absolutt ikke på det i etterkant, eier å være cut. Men ellers ville jeg prøvd med sånn krem :)

 

Anonymous poster hash: 8dd4f...0c2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...