Gå til innhold

Problemer med Iphone og IOS8


jodaneida

Anbefalte innlegg

Andre som har hatt småproblemer etter å ha oppdatert telefon sin?

 

Småfeil som plager meg. Masse av bildene mine har forsvunnet fra albummet, år jeg trykker på hjem-knappen kommer det av og til opp det siste jeg var innom, når jeg skal trykke på en samtale så kommer jeg inn på den samtalen som er under... vil det fikses av seg selv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

god del av appene dine er nok ikke oppdatert til IOS8 kompatibel. Som gjør at enhetene din ikke fungerer optimalt.

 

 

Sliter litt selv med Ipaden min, men etter hvert som det kommer oppdateringer til appene mine så blir ipaden mer og mer stabil.

 

Har oppdatert fem apper siden IOS8, men jeg får vel bare være tålmodig da:)

Lenke til kommentar

Jeg satte telefonen opp på nytt og opplever noen små bugs. Den mest irriterende er at innstillinger-appen kræsjer noen ganger når jeg starter den.

 

Slet også med at bluetooth-headsetet hadde lavt volum på alt bortsett fra samtaler og Siri (headsetet tror vel at det er en samtale), men dette løste seg ved å sette opp headsetet på nytt et par ganger. Dette skjedde vel fordi jeg kjørte en restore fra iCloud og noen gamle innstillinger hang igjen.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor mye mer plass ios8 egentlig bruker enn ios7 på telefonen?

Jeg har en iPhone 5, og får beskjed om at jeg trenger 4.6 GB ledig plass for å oppdatere!

Selve nedlastningen er på 'bare' 957 MB, men den skal jo selvsagt pakkes ut, og backup og mellomlagring osv. tar jo også plass under oppgraderingen.

Til slutt blir vel de gamle ios7 filene slettet også, så hvor mye mer plass tar operativsystemet til syvende og sist (hvis noe i det hele tatt) når alt er ferdig?

 

Jeg er ikke interessert at mine sure små 12-13GB tilgjengelig plass skal krympe hver gang jeg oppdaterer!

Angrer egentlig på at jeg 'oppdaterte' fra ios6... Telefonen fungerte utmerket da, og ble ikke noe bedre.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor mye mer plass ios8 egentlig bruker enn ios7 på telefonen?

Jeg har en iPhone 5, og får beskjed om at jeg trenger 4.6 GB ledig plass for å oppdatere!

Selve nedlastningen er på 'bare' 957 MB, men den skal jo selvsagt pakkes ut, og backup og mellomlagring osv. tar jo også plass under oppgraderingen.

Til slutt blir vel de gamle ios7 filene slettet også, så hvor mye mer plass tar operativsystemet til syvende og sist (hvis noe i det hele tatt) når alt er ferdig?

 

Jeg er ikke interessert at mine sure små 12-13GB tilgjengelig plass skal krympe hver gang jeg oppdaterer!

Angrer egentlig på at jeg 'oppdaterte' fra ios6... Telefonen fungerte utmerket da, og ble ikke noe bedre.

http://arstechnica.com/apple/2014/09/ios-8-thoroughly-reviewed/2/#install

 

Kanskje verdt å nevne at i det store og hele bildet opplever de fleste at iOS 8 gjør telefonen kjappere enn med iOS 7. iOS 7 hadde jo et helt nytt design og det virker til at iOS 8 er bedre optimalisert enn iOS 7 var.

Endret av Nimrad
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...