Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

R/C bilen, hehe. jeg har det og helikopter? Har du ikke penger til deler bør du vente til du har, er kostbart å ha R/C som hobby :yes:

 

coil-whine har ingenting med FAH å gjøre, vent til du får core 15 på kortet ditt.

Fah hjalp til med å fjerne coil whine, Foldet i noen døgn i helga.:D

 

Hehe kjøpte den for snaut 4 dager siden og klarte å kløne til ESC, Får 100% speed ved første press så hele Spur gear røyk, Var ikke akkurat et kræsj, Men et spur gear uten tenner = Bil lander opp ned ^!^ Koster bare en 50Lapp elns så ille er det ikke^!^ men når jeg først må bestille så kan jeg like godt oppgradere litt^!^

Lenke til kommentar

Tenkte å starte opp å folde litt igjen, ihvertfall de dagene jeg er på jobb(er på jobb 3-5 dægn i uka). Så det jeg lurer på er hvilke flag som burde brukes på et stk Gtx 980 kort? [email protected] regne jeg med ikke er vits å kjøre noen andre innstillinger på? Har også en pc i stua med 2x 2650 xeon (32 tråder tilsammen) (og et gtx 760) burde denne kjøre med beta eller noe? Lenge siden jeg har vært aktiv her, så sitter ikke med slik info lengre.

Lenke til kommentar

Test advanced flagg eller ingen flagg på 980. Så kan du trykke Finish i klienten slik at kortet pauser etter å ha foldet en WU. Da får du maks QRB og du kan bruke PC når du er tilbake fra jobb uten å bli forstyrret av folding.

 

Er sikkert andre her inne som kan gi deg noen tips for den XEON maskinen din. Mulig du kan kjøre BigAdv for alt jeg vet :)

 

Vil anbefale deg å kun folde GPU på maskin med 980. Du får lite PPD for CPU vs GPU om dagen.

Lenke til kommentar

Vil tro du kan kjøre BigAdv med P2 2650-serveren når jeg klarer det med min P2 5645 med god margin. Nå kjenner jeg kun til V6.34 versjonen av f@h softwaren, men vil jo tro at det er mulig å sette samme el flag i V7 som du sikkert vil foretrekke å bruke. Jeg bruker flg. flag: "-smp 24 -bigbeta - verbosity 9" (Du skal bruke -smp 32, uten hermetegn) War har prøvd V7 tror jeg så han kan sikkert hjelpe deg med riktig flag for BigAdv der.

 

Jeg vil anta at du kanskje bør klokke chippene dine noe opp, kanskje til 3GHz eller omkring der for å få PPD noe opp. Mine 5645 er klokket til 3.6GHz (fra 2.4) og da leverer den akseptabelt med poeng, ca. 7 - 8 mill i måneden.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Alle monner drar. Takk for bidraget HawP. Det blir fort en dobling av dine poeng fremover :)

Folder ikke under samme navn som forum-nicket lenger, har i flere år nå i stedet foldet under HP&H. Angrer nå litt på at jeg bytta folde-navn den gangen, og husker ikke lenger hvorfor jeg bytta.

 

Men vm-serverne har blitt oppgradert siden sist vinter/vår, og de to gir nå ca. dobbelt så mye cpu-ppd tilsammen som de 4 cpu'ene jeg foldet med tidligere. :)

 

Har også et R7 240 liggende jeg antakelig setter i en gammel pc dersom (når?) jeg trenger litt mer varme. Har ennå til gode å kjøpe hw kun for folding, og har hittil i stedet bare foldet med det jeg har kjøpt av andre årsaker.

Endret av HawP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...