Gå til innhold

Spill der en krasjer biler?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er Destruction derby løp i Race Driver: GRiD, selv om det for det meste er vanlige løp, ellers er det masse kræsjing i Flatout spillene også

Skrevet

flatout 1 og 2 er jo knall gode spill.

biler og deler flyr vegg i mellom.

jeg ler rått hvergang.

Flatout er på ingen måte en bil simulator. og kan være utrolig frustrende til tider. Skal så lite til før du ender i en masse kræsj på mål linjen og taper hele skitn men men.....

helt klart mitt favoritt bilspil

Skrevet

Burnout Takedown er også et genialt spill i så måte. Har en egen gamemode hvor konseptet er å kjøre en bil i hundreoghelvete inn i et kryss og herpe flest mulig biler. Det er vel tilnærmet det du leter etter?

Ikke sikker på om det fins til pc dog, jeg har det på PS2, fant det til 149 på Rema for et drøyt år siden.

Skrevet
Burnout-spillene går jo for det meste ut på å krasje andre biler, lage store krasj osv. :)

Burnout Takedown er også et genialt spill i så måte. Har en egen gamemode hvor konseptet er å kjøre en bil i hundreoghelvete inn i et kryss og herpe flest mulig biler. Det er vel tilnærmet det du leter etter?

Ikke sikker på om det fins til pc dog, jeg har det på PS2, fant det til 149 på Rema for et drøyt år siden.

Burnout spillene er kun til konsoll, "Burnout Paradise" skal dog komme ut en gang for PC, ukjent når men.

Skrevet

Synes det er synd at gamle spill er tabu bare pga litt dårligere grafikk. :ermm:

Hvis det er noen som ikke synes det er så farlig, så er fremdeles Destruction Derby 2 et herlig spill. (Om man får det til å kjøre. :p)

Skrevet (endret)

Skademodellen er kanskje ikke realistisk, men 1nsane (litt gammelt) er ganske bra på det området.

Kan også importere "nye" kjøretøy som dump trucks, rullestol osv.

Endret av TRS
Skrevet

Takker for svar:)

Forresten, er det noen som vet om noe spill der en kjører gravemaskin, hjulaster osv? var en her som hadde et sånn spill men det var bare sånn at han kunne spille i noen få minutter.. Var litt morro selv om en sikkert blir fort lei av det ;)

Skrevet

Perlen er Carmageddon 2, men den blir vel for gammel antar jeg.

Men makan til fin sandkasseopplevelse skal du lete lenge etter.

Men så liker jeg ikke bilspill til vanlig da. Om det da ikke er noe ekstraordinært noe alla carma. Gi meg et nytt blodig spill i den serien takk!

Skrevet
Perlen er Carmageddon 2, men den blir vel for gammel antar jeg.

Men makan til fin sandkasseopplevelse skal du lete lenge etter.

Er så enig med deg. En oppdatert utgave av Carmageddon 2 med dagens grafikk hadde knust all konkurranse. Knallspill!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...